Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی عضویت رایگان کتابخانه های عمومی همدان در 19 بهمن/سرانه کتاب در همدان چقدر است؟

عضویت رایگان کتابخانه های عمومی همدان در 19 بهمن/سرانه کتاب در همدان چقدر است؟

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از برگزاری ۳۰ عنوان برنامه در کتابخانه‌های عمومی همدان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و بیان داشت: 19 بهمن ماه سال‌جاری عضویت در تمام کتابخانه‌های عمومی استان رایگان است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، عاطفه زارعی اظهار داشت: در ایام دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلف و گسترده‌ای در حوزه کتابخانه‌های عمومی سطح استان برنامه‌ریزی شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا چندین نشست کتاب‌خوان در استان برگزار می‌شود که شاخص‌ترین آنها نشست کشوری اقتصاد مقاومتی است که 19 بهمن ماه سال‌جاری در شهرستان اسدآباد و با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و اساتید علم اقتصاد برگزار می‌شود.

زارعی از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان همدان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: افراد علاقه‌مند می‌توانند روز  19 بهمن ماه سال‌جاری به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی شوند.

وی عنوان کرد: برگزاری نشست‌های نقد و بررسی کتب با موضوع انقلاب اسلامی، فضاسازی تمام کتابخانه‌های عمومی استان، برگزاری مسابقات کتابخوانی، روزنامه‌خوانی و نقاشی، استفاده از ظرفیت نویسندگان بومی که در مورد انقلاب اسلامی صاحب اثر هستند در برنامه‌هایی مثل گفتمان‌ها، نشست‌های کتاب‌خوانی مدرسه‌ای و غیره از جمله برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در تمام کتابخانه‌های عمومی اظهار داشت: در این نمایشگاه‌ها فروش کتاب نداریم و تنها با هدف معرفی و بازنمایی منابع با موضوع انقلاب اسلامی در کتابخانه‌ها برپا می‌شود.

زارعی بیان کرد: هم اکنون 111 کتابخانه نهادی، مشارکتی و مستقل با بیش از یک میلیون و 169 هزار کتاب در استان همدان فعال است و در حال حاضر سرانه کتاب به ازای هر 100 نفر 67 کتاب است که تا پایان برنامه پنجم توسعه باید به 100 کتاب برسد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن