Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی رشته‌های مدال‌آور حمایت شوند

رشته‌های مدال‌آور حمایت شوند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان بر ضرورت حمایت از رشته های ورزشی مدال آور تاکید کرد و گفت: قدردان قهرمانان کشور هستیم.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی به همراه دکتر سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری کشور در همدان، اظهار کرد: شما عزیزان سرمایه‌های کشوری هستید لذا مسئولان باید بیشتر به شما توجه کنند.
وی با بیان اینکه ان‌شاءالله شاهد درخشش شما عزیزان در دنیا باشیم، گفت: وقتی یک جوان ایرانی در مسابقات بین‌المللی و یا آسیایی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بالا می‌برد مایه اقتدار است.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان با اشاره به بازی‌های پاراالمپیک توکیو، گفت: خوشبختانه کاروان جمهوری اسلامی در توکیو خوش درخشیدند و دل مردم را شاد کردند، امیدواریم که مورد حمایت و توجهات الهی باشند.
وی با تاکید بر ضرورت تمرکززدایی در برخی رشته‌های ورزشی، گفت: باید رشته‌هایی که توانایی کسب مدال و عنوان قهرمانی را داریم همچون کشتی، وزنه‌برداری و غیره علاوه بر سایر رشته‌ها تقویت شوند.
آیت‌الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه خوشحالیم امروز توفیق پیدا کردیم در خدمت شما باشیم، گفت: امیدواریم در رقابت‌هایی که در کشور عربستان برگزار می‌شود ملت ایران را شاد کنید و نایب الزیاره ما نیز در خانه خدا باشید.
وی در پایان با اشاره به اینکه ملت ایران ملتی قهرمان‌دوست هستند، گفت: مردم ایران اسلامی قدر مجاهدت‌های همه قهرمانانی که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند و یا می‌کنند و یا از جان خود گذشتند همچون شهید سلیمانی‌ها و شهید همدانی‌ها می‌دانند و همواره از ایشان به نیکی یاد می‌کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن