Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی اعتبارات ورزش و جوانان همدان ۶۷ درصد افزایش یافت

اعتبارات ورزش و جوانان همدان ۶۷ درصد افزایش یافت

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزایش 67 درصدی اعتبارات دستگاه ورزش و جوانان استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمید سیفی در نشست هم‌اندیشی هیئت‌های ورزشی شهرستان تویسرکان ضمن تقدیر از زحمات این عزیزان، اظهار کرد: یکی از ملاک‌های گزینش رؤسای هیئت‌های استانی برای ورود به انتخابات مجامع توانمندی، انگیزه، پیگیر بودن برای رفع مشکلات ورزش و ورزشکاران است.
وی ادامه داد: ازآنجاکه در شهرستان‌ها نیز سیاست‌های کلی استانی دنبال می‌شود رؤسای هیئت‌های شهرستانی نیز باید به موارد فوق توجه کنند و در صورت دیدن این توانایی‌ها در خود به هیئت‌ها ورود کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ورزش حرفه‌ای و تربیت ورزشکاران در سطح تیم‌های ملی و بین‌المللی نیازمند صرف هزینه و وقت است، گفت: اگر بخواهیم با اعتبارات محدود اداری به دنبال تحقق این موضوع باشیم قطعاً پیشرفتی حاصل نمی‌شود لذا توصیه می‌شود هیئت‌ها به دنبال اسپانسرهای توانمند و یا خیرین ورزشی در شهرستان‌ها باشند.
وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان، قانوناً در موضوع بودجه هیئت‌ها نمی‌تواند بیش از ۴۷ درصد بودجه سالانه کمک کند، همین امر اهمیت جذب اسپانسر در هیئت‌ها برای درآمد پایدار را دوچندان می‌کند.
سیفی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته اعتبارات اداره کل در حوزه ورزش 67 درصد نسبت به قبل افزایش‌یافته است، گفت: خوشبختانه طی مدت اخیر موفق به احیا پروژه‌هایی شده‌ایم که بیش از 14 سال است راکد و بدون فعالیت مانده بودند که این جای تبریک به همه دلسوزان ورزش استان دارد.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه در بحث هیئت‌های ورزشی و بکار گیری بازنشستگان در چارچوب قانون عمل می‌کنیم، گفت: علی‌رغم احترامی که برای پیشکسوتان رشته‌های ورزشی قائل هستیم اما به لحاظ قانونی اجازه تداوم و تمدید مسئولیت این عزیزان در هیئت‌ها وجود ندارد اما همچنان جامعه ورزش و جوانان به‌عنوان مشاور از آنها بهره‌مند خواهند شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در پایان تأکید کرد: به دنبال عدالت اجتماعی در بین هیئت‌های ورزشی و تخصص‌گرایی هستیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن