Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پایان مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان در همدان

پایان مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان در همدان

دبیر ستاد مدیریت کروناویروس اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان از پایان مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان در همدان خبر داد و گفت: مدارس از یکم مهرماه، فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، عبدالله جعفری اظهار کرد: مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان در استان همدان با موفقیت به اتمام رسیده و ۱۷ هزار نفر از همکاران ما در سراسر استان، واکسینه شدند.
جعفری تصریح کرد: جمعیت گروه هدف ما ۲۳ هزار نفر بود اما افرادی به‌دلایل اینکه در مرحله کار آزمایی یک واکسن شرکت کرده بودند، کووید مثبت بودند و به علت بیماری شرایط دریافت واکسن را نداشتند، واکسینه نشدند و درصد افرادی که تمایل به دریافت واکسن نداشتند، بسیار کم بود.
وی خاطرنشان کرد: مشکلی برای واکسیناسیون کارمندان رسمی و قراردادی ما وجود نداشت اما تعدادی از افرادی که در گروه‌های مختلف با ما همکاری می‌کنند اما کد پرسنلی نداشتند، مانند؛ سرباز معلم‌ها و حق‌التدریسی‌ها از واکسیناسیون جا ماندند و در تلاش هستیم در مرحله دوم، این افراد را واکسینه کنیم.
دبیر ستاد مدیریت کروناویروس اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان با بیان اینکه مرحله دوم واکسیناسیون از ۸ شهریورماه آغاز می‌شود، ادامه داد: اگر افرادی هستند که از واکسیناسیون جا ماندند با مراجعه به منطقه محل خدمت خود باید هماهنگی لازم برای واکسینه شدن را انجام دهند.
جعفری با اشاره به دایر بودن مدارس از یکم مهرماه، خاطرنشان کرد: روش‌های متفاوت آموزشی را در این دو سال شاهد بودیم و هنوز تصمیم قطعی برای نحوه برگزاری کلاس‌ها به ما اعلام نشده و منتظر تصمیم ستاد مدیریت کرونا هستیم و متأسفانه هنوز واکسیناسیون زیر ۱۸ ساله‌ها در دنیا آغاز نشده که بتوانیم دانش‌آموزان را واکسینه کنیم./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن