Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی هنوز خبری از کرونا دلتا در همدان نیست

هنوز خبری از کرونا دلتا در همدان نیست

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان گفت: مواردی از کرونا دلتا در استان همدان، گزارش نشده اما ممکن است در همدان نیز وجود داشته باشد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر ابراهیم جلیلی اظهار کرد: آمار مراجعان سرپایی و بستری با شیب ملایمی رو به افزایش است.
جلیلی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۸۰ نفر بیمار در بیمارستان‌های استان، بستری هستند و روزانه ۶۰۰ نفر به اورژانس مراکز درمانی، مراجعه می‌کنند.
وی با بیان اینکه از نظر امکانات و تجهیزات، مشکلی نداریم، ادامه داد: آمادگی پذیرش دو هزار نفر را در بیمارستان‌های استان، داریم و در صورت لزوم، آماده برپایی بیمارستان صحرایی هستیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم، انجام شده تا در صورت افزایش آمار، بتوانیم بیماران را پوشش بدهیم و مشکلی در شهرستان‌ها نداریم چون امکانات به صورت یکسان و با توجه به نیاز هر شهرستان، توزیع شده‌است.
جلیلی با بیان اینکه پیک پنجم پیک کرونا دلتا است، مطرح کرد: بر اساس نتایج آزمایشات، کرونا دلتا در استان همدان، گزارش نشده اما ممکن است در استان همدان نیز وجود داشته‌باشد چون پیک پنجم کرونا در سطح کشور، پیک کرونا دلتا است.
وی تاکید کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی، عدم حضور در تجمعات خانوادگی و استفاه از ماسک برای مدیریت پیک پنجم، بسیار مهم است.
 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان با بیان اینکه متولدین سال ۱۳۴۰ به قبل می‌توانند با مراجعه به سامانه https://salamat.gov.ir/ برای دریافت واکسن ثبت‌نام کنند، گفت: نوع واکسن فرقی ندارد و همه باید در اولین فرصت برای دریافت واکسن، اقدام کنند تا با انجام واکسیناسیون، ایمنی را در جامعه افزایش بدهیم./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن