Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تخت‌ها در همدان پر شد/ مراقب باشید کرونا نگیرید

تخت‌ها در همدان پر شد/ مراقب باشید کرونا نگیرید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان اعلام کرد: برای پیشگیری از ازدحام و تسهیل در امور، مراکز ۱۶ ساعته کرونا در استان همدان را از ۲۷ به ۴۲ مرکز افزایش دادیم. 

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر رشید حیدری‌مقدم در ستاد استانی مقابله با کروناویروس همدان، ضمن هشدارهای جدی در باره پیک ‌چهارم کرونا در استان، گفت: در حال تجربه کردن پیک بسیار گسترده‌ای هستیم که دنیا با آن نیز درگیر است.
وی با بیان اینکه کرونا در ۲۴ ساعت گذشته باز هم جان ۱۸ نفر از هم‌استانی‌هایمان را گرفت، تصریح کرد: موج چهارم خطرناک است، همه باید شرایط خاص فعلی را جدی بگیریم.
حیدری‌مقدم با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۶ بیمار بستری و ۴۴۸ بیمار سرپایی مبتلا به کرونا داشته‌ایم، افزود: با توجه به تجهیزاتی که افزایش یافته، ظرفیت تخت‌های بیمارستانی پُر شده و پاسخگوی محدودی از بیماران خواهد بود. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا مطرح کرد: برای نخستین بار در سطح کشور کمیته ترخیص را در استان تشکیل داده ایم و بیمارانی که نیاز به بستری بیشتر ندارند، ترخیص می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه  دستگاه‌های اجرایی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، از ستاد استانی درخواست کرد که محدودیت ترددها و ممنوعیت اجتماعات را تشدید کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن