Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی واکسیناسیون بیش از ۶ هزار همدانی

واکسیناسیون بیش از ۶ هزار همدانی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان از واكسيناسيون بيش از شش هزار نفر از كادر درمان، جانبازان، گروه هاي پرخطر و گروه‌هاي خاص عليه بيماري كرونا خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر منوچهر كرمي با بيان اينكه در حال حاضر در شرايط بسيار سخت كرونايي قرار دارد، اظهار كرد: متأسفانه تعداد موارد مراجعه شده با علائم مشكوك به بيماري كرونا به بيمارستان‌ها در شبانه روز گذشته از مرز 600 نفر عبور كرده كه تاكنون بي سابقه بوده است و اغلب شهرستان‌ها در شرايط قرمز و نارنجي قرار دارند.
وي توصيه كرد: از شهروندان خواستاريم از هرگونه رفت وآمد غيرضروري بپرهيزند و پروتكل‌هاي بهداشتي را بيش از پيش رعايت كنند، چراكه با آمدن ويروس هاي جديد كرونا گردش ويروس به حدي بالا رفته كه امكان ابتلاي افرادي كه ماسك نمي زنند بسيار بالاست.
معاون بهداشتی دانشگاه گفت: با بالا رفتن ابتلاي مردم به ويروس كرونا، ظرفيت تخت هاي بيمارستاني كم و كيفيت مراقبت ها كاهش مي يابد و متأسفانه در اين شرايط مرگ ومير نيز افزايش خواهد يافت.
وی تأكيد كرد: از مردم شريف استان خواستاريم از برگزاري هرگونه دورهمي و ميهماني، حتي ميهماني خانوادگي بپرهيزند تا بتوانيم موج جديد شيوع كرونا را مديريت كنيم، در حال حاضر ورود و خروج پلاك‌هاي غيربومي به استان ممنوع شده است./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن