Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ممنوعیت ورود خودرو از شهرهای نارنجی و قرمز به همدان

ممنوعیت ورود خودرو از شهرهای نارنجی و قرمز به همدان

 سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان همدان گفت: برگزاری مراسم چهارشنبه سوری، ورود به آرامستان‌ها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال و ورود خودروهای متعلق به شهرهای قرمز و نارنجی به استان همدان، ممنوع است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، مهرداد نادری‌فر اظهار کرد: برگزاری هر گونه تجمع در مراسم چهارشنبه سوری ممنوع بوده و از مردم درخواست می‌کنیم این مسئله را جدی بگیرند چراکه علاوه بر خطر گسترش شیوع کروناویروس، خطرات جانی هم در کمین افراد است.
وی تصریح کزد: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال، آرامستان‌های سراسر استان تعطیل است و محدودیت ترافیکی برای ورود به آرامستان ها وجود دارد بنابراین از مردم می‌خواهیم خیرات خود را به نیازمندان و مؤسسات خیریه بدهند.
دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کروناویروس استان همدان در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز در استان، توضیح داد: خودروهایی که پلاک آن‌ها برای شهرهای قرمز و نارنجی است، نمی‌توانند وارد استان شوند و حق تردد ندارند. در صورت مشاهده‌ این خودروها در استان همدان، یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و باید به سرعت استان را ترک کنند.
نادری فر در رابطه با تورهای مسافرتی که از مبدأ شهرهای قرمز و نارنجی حرکت می‌کنند، تصریح کرد: تورهایی که مبدأ آن‌ها شهرهای قرمز و نارنجی است، قبل از انجام تست کرونا حق حرکت ندارند.
وی با بیان اینکه به هیچ عنوان مردم را تشویق به سفر نمی‌کنیم چراکه سلامت مردم برای ما در اولویت است، اعلام کرد: تمام شهربازی‌های استان در ایام نوروز تعطیل هستند و برپایی چادر در پارک‌ها و یا فعالیت خانه مسافرها ممنوع است و مسافران فقط باید در هتل‌ها و مراکز اقامتی مجاز اسکان داشته باشند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن