Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اخطار به ۲۵۱ واحد و پلمپ ۲۶ واحد صنفی متخلف در همدان

اخطار به ۲۵۱ واحد و پلمپ ۲۶ واحد صنفی متخلف در همدان

مدیر سلامت بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از انجام سه هزار و ۵۴۵۷ مورد بازرسی از اماکن عمومی همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، لیدا رفعتی گفت: در بازرسی‌های انجام شده از تاریخ ۱۳ تا ۱۹ اسفندماه سه هزار و ۵۴۵۷ مورد از اماکن عمومی، مراکز خدماتی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ادرات و صنایع تولیدی بازرسی شده است.
او گفت: در بازرسی و نظارت‌های انجام شده از واحد‌های صنفی در راستای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ۲۶ واحد صنفی پلمب و ۲۵۱واحد صنفی اخطار گرفتند.
مدیر سلامت بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در ادامه افزود: بنا بر گزارش‌ها حدود ۷۹ درصد از خدمات دهندگان از ماسک استفاده می‌کنند ۸۵ درصد بهداشت فردی و فقط ۸۰ درصد فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده بودند.
رفعتی گفت: عدم استفاده از ماسک و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی از واحد‌های صنفی پذیرفتنی نیست و پلمب خواهد شد.
مدیر سلامت بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: بازرسی‌های انجام شده با همکاری تیم‌های بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی، اماکن و نیرو انتظامی انجام می‌شود.
او در ادامه یادآور شد: در این بازرسی‌ها و بازدید‌های انجام شده ۱۳ خواروبار فروشی، ۱۲ نانوایی و یک رستوران پلمب شد./ باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن