Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تلفات جاده‌ای در همدان کاهش یافت

تلفات جاده‌ای در همدان کاهش یافت

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از کاهش ۲۲ درصدی تلفات حوادث رانندگی در ۱۰ ماهه امسال در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر ارتین کمالی با اعلام این خبر مطرح کرد: در ۱۰ ماهه امسال ۳۲۹ نفر به تفکیک ۶۹ زن و ۲۶۰ مرد در استان همدان در حوادث رانندگی جان باختند در حالیکه این رقم در مدت مشابه سال قبل ۴۲۴ نفر به تفکیک ۹۸ زن و ۳۲۶ مرد بوده است. 
وی با بیان اینکه براساس این آمار به نظر می رسد با کاهش برخی محدودیت های کرونایی سفرها کاهش داشته و ما شاهد کاهش ۲۲ درصدی آمار تلفات حوادث رانندگی هستیم، افزود: روز گذشته نیز یک دستگاه خودروی پراید در محور قهاوند با اصابت به یک دستگاه کامیون حادثه آفرید و متأسفانه دو نفر از سرنشینان پراید در دم جان باختند.
کمالی در ادامه اظهار کرد: انتظار می رود هموطنان ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری و در صورت ضرورت انجام سفر، حتماً نکات و هشدارهای بهداشتی را مورد توجه قرار داده و قوانین و توصیه های راهنمایی و رانندگی را با دقت رعایت کنند تا ضمن جلوگیری از اوج گیری مجدد بیماری کرونا، شاهد تلفات کمتر در حوزه تصادفات باشیم.
مقام قضایی استان همدان در پایان بیان کرد: در ۱۰ ماهه امسال ۴۹۵۷ مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۳۶۴۶ نفر مرد و ۱۳۱۱ نفر زن بودند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۶۹۸۱ نفر به تفکیک ۲۲۱۶ زن و ۴۷۶۵ مرد بوده است که کاهش ۲۹ درصدی را نشان می دهد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن