Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی بازار همدان تعطیل نمی‌شود

بازار همدان تعطیل نمی‌شود

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان گفت: تاکنون هیچ تصمیمی مبنی بر تعطیلی بازار همدان از سوی ستاد مدیریت کرونا اتخاذ نشده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احمد گازرانی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز خرید و پاساژها، ساعات کاری برخی فروشگاه‌های بزرگ و پاساژها افزایش یافته و به صورت یکسره از صبح تا ساعاتی از شب فعال هستند.
وی با تأکید بر اینکه ورود مشتری‌های بدون ماسک به داخل مغازه‌ها ممنوع است تصریح کرد: بازرسان اتحادیه و اتاق اصناف به صورت روزانه در بازار حضور داشته و بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در واحدهای صنفی نظارت می‌کنند.
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان با بیان اینکه مردم نباید خریدهای خود را به روزهای پایانی سال موکول کنند گفت: هرچه میزان تجمع و جمعیت در یک مکان بیشتر باشد خطر ابتلا به کرونا و گردش ویروس نیز بیشتر می‌شود.
گازرانی با اشاره به اینکه امسال نمایشگاه بهاره برگزار نمی‌شود اظهار داشت: اما بازاریان و کسبه با راه‌اندازی جشنواره فروش بهاره اجناس را با تخفیف بیشتری به مردم عرضه می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه مردم باید در ساعات مختلفی از روز برای خرید مراجعه کنند تا در یک ساعت خاص سبب ازدحام نشوند گفت: افرادی که دارای علائم سرماخوردگی و مشکوک به کرونا هستند باید از حضور در اماکن عمومی و محل کار خود خودداری کنند.
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف با بیان اینکه تاکنون هیچ تصمیمی برای تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه و مردانه گرفته نشده است عنوان کرد: خبر تعطیلی این صنف از 15 یا 20 اسفند کذب است.
گازرانی با تأکید بر اینکه هرگونه تصمیم برای تعطیلی واحدها توسط ستاد ملی و استانی کرونا اتخاذ و اعلام می‌شود تصریح کرد: اگر مردم توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند بدون شک تعطیلی نخواهیم داشت./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن