Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی بستری بیش از هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های همدان

بستری بیش از هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های همدان

معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي همدان اظهار داشت: تعداد پرسنل و كادر درماني مبتلا به كرونا در اين استان از ابتداي شيوع و همه گيري ويروس تاكنون به 2 هزار و 260 نفر رسيده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دكتر منوچهر كرمي در ستاد مقابله با ويروس كروناي استان همدان افزود: 630 نفر در 24 ساعت گذشته به اورژانس بيمارستان‌ها مراجعه كردند كه از اين تعداد 118 تن بستري شدند.
به گفته وي، تعداد بيماران مبتلا به كرونا بستري در بيمارستان هاي استان همدان هم اكنون به بيش از يك هزار نفر رسيده است.
وي اضافه كرد: تعداد بيماران مبتلا به كرونا بستري در بخش مراقبت هاي ويژه (آي.سي.يو ) به 26 تن رسيده است و بيماراني كه لوله گذاري شدند 55 مورد هستند.
معاون بهداشتي دانشگاه  اظهار داشت: شمار بيماران كرونايي بستري در بيمارستان ها از ابتداي همه گيري كرونا تاكنون به هفت هزار و 427 نفر و در بخش سرپايي به 11 هزار و 869 نفر رسيده است.
دکتر كرمي با بيان اينكه رسيدن شاخص سرايت پذيري به 1.1 بيانگر تداوم وضعيت اپيدمي و انتشار گسترده كرونا است ادامه داد: در شبانه روز گذشته 17 بيمار كرونايي جان خود را از دست دادند و شمار جانباختگان تاكنون به 992 مورد رسيده است.
وي افزود: حوزه بهداشت با تغيير رويكرد از جمله پيگيري وضعيت تمامي موارد مشكوك و افرادي كه نمونه آزمايش آنها منفي است نسبت به قرنطينه خانگي و ايزولاسيون بيماران و اطرافيان با هدف قطع زنجيره كرونا اقدام كرده است.
معاون بهداشتی دانشگاه بيان كرد: از نهم تا 15 آبان 82 طغيان بيش از 2 نفره داشته ايم كه 239 تن را در مناطق شهري درگير كرده است همچنين 17 طغيان 2 نفره و بيشتر در مناطق روستايي داشته‌ايم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن