Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی جلوگیری از ورود و خروج هزار و ۲۰۰ خودرو در همدان

جلوگیری از ورود و خروج هزار و ۲۰۰ خودرو در همدان

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: با اجرای طرح محدودیت‌های تردد در جاده‌های استان جلوی سفر هزار و ۲۰۰ خودرو از استان گرفته شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ رضا عزیزی گفت: باتوجه به محدودیت‌های تردد ستاد ملی کرنا از استان که از ساعت ۱۲ ظهر روز دو شنبه آغاز شده است تا دیشب از هزار و ۲۰۰ سفر غیر ضروری هم استانی‌ها جلوگیری شد.
او بیان کرد با استقرار نیرو‌های راهنمایی و رانندگی در جاده‌های اصلی استان جلوی سفر این خودرو‌ها گرفته شد و  علاوه بر آن ۱۳۰ خودرویی که سفر غیر ضروری خود را در جاده‌های استان داشته اند به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودرو‌های آن‌ها به محض رسیدن به شهر مقصد توقیف یک ماهه می‌شود.
او با اشاره به اینکه سفر‌ها سهم زیادی در انتشار ویروس کرونا داشته اند، افزود: با توجه به شیوع روز افزون کرونا و قرار گرفتن همدان در وضعیت بحرانی، محدودیت‌های شدیدتری دراین استان اعمال می‌شود.
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه این محدودیت تردد‌ها تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه دارد، افزود: در این مدت خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به مرکز استان، ممنوع است.
سرهنگ عزیزی با بیان اینکه تردد خودرو‌های عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالا‌ها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت‌ها نمی‌شوند، ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم در این مدت معابر غیر اصلی را با هماهنگی پلیس راهور  با بلوک گذاری می‌بندد./باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن