Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی آغاز به کار قطار همدان-مشهد پس از سه ماه

آغاز به کار قطار همدان-مشهد پس از سه ماه

مدیرکل راه آهن غرب کشور گفت: امروز قطار همدان به مشهد پس از تعطیلی سه ماهه فعالیت مجدد خود را با اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌کند.

به گزارش "همدان نیوز"، سید سعید ابراهیم نژاد با بیان اینکه از اواسط اسفندماه فعالیت حرکت قطارهای همدان به خاطر شیوع کرونا و خطرهای ناشی از آن متوقف شد اظهار داشت: اما از امروز شاهد فعالیت دوباره خط ریلی همدان خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی پروتکل های بهداشتی در کوپه های قطار اجرا می شود، تصریح کرد: همه کوپه ها و ملحفه های مورد استفاده مسافران پیش از مصرف ضدعفونی می شود.

مدیرکل راه آهن غرب کشور گفت: در تعداد مسافران در کوپه ها نیز محدودیت هایی اعمال می شود، به طوری که اگر مسافران از اعضای یک خانواده  باشند می توانند در گروه های 4 و 6 نفره در کوپه ها قرار بگیرند اما در غیر این صورت فقط دو نفر اجازه ورود به کوپه های 4 نفره را دارند.

ابراهیم نژاد ابراز کرد: قیمت بلیت قطار نسبت به قبل هیچ تغییری نکرده و محدودیت تعداد مسافران در کوپه ها هزینه اضافی را برای مسافران به همراه ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروز قطار همدان به سمت مشهد حرکت می کند، افزود: تا اطلاع ثانوی حرکت قطار همدان به تهران و مشهد به صورت یک روز درمیان است./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن