Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی سنجش آلودگی هوا در اسدآباد دقیق‌تر شد

جابجایی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در کبودرآهنگ؛
سنجش آلودگی هوا در اسدآباد دقیق‌تر شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآباد گفت: با انتقال ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرستان اسدآباد به محل جدید، سنجش آلودگی هوا در این شهرستان دقیق تر شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، رامین رمضانی با بیان این خبر افزود: ایستگاه سنجش و پایش آنلاین آلودگی هوای اسدآباد در میدان امام (ره)، به عنوان میدان مرکزی این شهر نصب شد.

وی خاطر نشان کرد: محل قبلی این ایستگاه، در مرکز شهر و منطقه ترافیکی شهر نبوده و آلودگی واقعی هوا را نشان نمی داد و دلیل جابجایی به محل جدید، سنجش دقیق آلودگی هوا است که با هماهنگی ارگان های ذیربط صورت گرفت.

رمضانی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری شهرستان اسدآباد 3 روز بحران، 9 روز اضطرار و 12 روز هشدار را سپری کرد.

ایستگاه سنجش آلودگی هوای کبودراهنگ جابجا شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کبودراهنگ نیز از انتقال ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر کبودراهنگ خبر داد.

پیمان زرین با بیان این خبر گفت: محل قبلی این ایستگاه، در محل حیاط این اداره قرار داشت و نمی توانست پارامترهای آلودگی را به صورت دقیق نشان دهد لذا با انجام هماهنگی ها به میدان اصلی شهر کبودراهنگ منتقل شد.

زرین افزود: محل فعلی ایستگاه سنجش آلودگی هوای کبودراهنگ در میدان امام (ره) این شهر در ابتدای بلوار بعثت قرار دارد و می تواند وضعیت واقعی آلودگی هوای شهر را سنجش کند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری ، ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهرستان کبودراهنگ وضعیت هوا را در خرداد ماه سال جاری دو روز خطرناک، 4 روز ناسالم، 8 روز ناسالم برای گروه های حساس، 16 روز سالم و یک روز پاک نشان داده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن