Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی راه‌اندازی ۱۲ شرکت دانش‌بنیان جدید در همدان

راه‌اندازی ۱۲ شرکت دانش‌بنیان جدید در همدان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان همدان گفت: در سه ماهه اول سال ۱۲ شرکت دانش‌بنیان در استان راه‌انداری شده و تلاش می‌کنیم در ارتقا این شرکت‌ها بیش از پیش تلاش کنیم.

به گزارش "همدان نیوز"، ظاهر پورمجاهد پنج‌شنبه ۲۳ تیرماه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل استاندارد استان همدان، با بیان اینکه استان همدان با برنامه‌ای مدون حرکت می‌کند، افزود: به صورت مداوم شاخص‌های ماهانه در استان رصد می‌کنیم و گزارش بعضی از شاخص‌ها سه ماه یکبار و برخی نیز سالانه تهیه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم نقاط قوت را ‌ تقویت کرده و نقاط ضعف را در کوتاه‌ترین مدت رفع کنیم، تصریح کرد: خوشبختانه اهداف کمّی در استان مشخص شده و در این راستا حرکت می‌کنیم.

پورمجاهد با بیان اینکه نظارت و پایش برنامه‌ها در استان اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: همدلی، ارتباط و ‌همراهی خوبی بین ارکان‌های مختلف استان وجود دارد که در خارج از استان نیز بازتاب داشته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در حوزه استانداردسازی برنامه‌های پژوهشی خوبی در استان انجام‌ شده است، مطرح کرد: ارتباط نزدیکی بین نامگذاری سال و حوزه استاندارد و استانداردسازی وجود دارد و در این راستا همکاری بیش از پیش این اداره و دیگر ادارات را می‌طلبد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان همدان با بیان اینکه در استان ستادی در حوزه دانش بنیان تشکیل شده است، عنوان کرد: ‌شش کمیته زیر مجموعه این ستاد فعالیت دارد و از ایده نظر و پیشنهادات استفاده می‌شود، همچنین اگر ایده‌ها در راستای سیاست‌های سال و دولت باشد به سرعت پیگیری خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن