Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری برگزار می‌شود

امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری برگزار می‌شود

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری خبرداد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، نعمت‌الله بحیرایی با اشاره به تاثیر رنگ‌بندی کرونا در مناطق مختلف بر نحوه برگزاری امتحانات، مطرح کرد: باوجود متغییر بودن شرایط کرونا تصمیمات در این حوزه قطعی نبوده و امکان تغییر شرایط وجود دارد؛ درحال حاضر طی آخرین جلسات صورت گرفته امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری خواهد بود.
وی با بیان اینکه در هیچ نقطه از استان دانش آموز محروم از تحصیل وجود ندارد، عنوان کرد: به دلیل شیوه‌های متعدد آموزشی همانند برگزاری مدرسه تلویزیونی، بستر شاد و سایر روش‌های آموزشی در هیچ نقطه از استان دانش آموز محروم از تحصیل وجود ندارد.
بحیرایی در رابطه با سخنان اخیر وزیر آموزش و پرورش مبنی بر حضور معلمان در زمان امتحانات در منازل دانش‌اموزانی که دسترسی به تلویزیون و بستر شاد را ندارند، گفت: تاکنون چنین طرحی به استان ابلاغ نشده است؛ لازم به ذکر است در استان دانش‌آموزی که در این شرایط قرار داشته باشند وجود ندارد.
شرکت بیش از ۶هزار معلم دوره ابتدایی استان در سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی منابع انسانی
در همین راستا نیز معاون آموزش ابتدایی استان همدان از شرکت بیش از ۶ هزار معلم دوره ابتدایی در سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی منابع انسانی در سال تحصیلی جاری خبر داد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، معصومه خدابنده لو گفت: آغاز فرایند اجرایی برنامه سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی منابع انسانی برای ارتقاء توانمندی های منابع انسانی به عنوان کلیدی ترین عامل رشد و توسعه واقعی آموزش و پرورش است.
وی افزود: یکی از مهم ترین مراحل پیش بینی شده برای اجرای این برنامه، انتخاب ارزیابان و حامیان علمی توانمند برای مجموعه آموزگاران دوره ی ابتدایی استان است که این امر به معاونت آموزش ابتدایی واگذار شده است.
وی تصریح کرد: برنامه سنجش صلاحیت ویژه آموزگاران حق التدریس و آموزگاران خرید خدمات آموزشی و برنامه توسعه شایستگی ویژه کلیه آموزگاران رسمی و پیمانی است.
معاون آموزش ابتدایی استان خاطر نشان کرد: بیش از ۴۰۰ ارزیاب در این برنامه کمک می کنند تا ۶ هزار  آموزگار استان را توانمند کنند./ همدان‌آنلاین

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن