Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم افتتاح دو مجتمع بین‌راهی در همدان

افتتاح دو مجتمع بین‌راهی در همدان

همزمان با گرامیداشت هفته دولت( سال 99)، دو مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان همدان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان مصطفی پناهنده در حاشیه مراسم بهره برداری از این دو مجموعه با اشاره به اینکه راه‌اندازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی نقش مؤثری در تأمین ایمنی مسافران و کاهش آمار تصادفات دارد، اظهار داشت: بهبود کیفیت خدمات این مجتمع ها علاوه بر آن که به گسترش صنعت گردشگری کمک می کند، گامی موثر در جهت کاهش حوادث جاده ای و افزایش ضریب ایمنی راه ها است.
مصطفی پناهنده، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان را از مهم‌ترین علل تصادفات جاده‌ای عنوان و خاطرنشان کرد: جذب و هدایت مسافران جاده‌ای به داخل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی به‌منظور بهره‌مندی از یک استراحت کوتاه‌مدت و استفاده از امکانات داخل مجتمع‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی در ادامه در خصوص جزییات مجتمع های افتتاح شده، افزود: مجتمع خدماتی رفاهی نگین دشت موسی آباد در محور اسدآباد – موسی آباد توسط بخش خصوصی با اعتبار سه و نیم میلیارد تومان (میزان سرمایه‌گذاری مالک و تسهیلات بانکی) در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع احداث شده است.
پناهنده یادآور شد: در این طرح که عملیات اجرایی آن از سال 95 آغاز شده، زمینه اشتغال 8 نفر فراهم شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بهره‌برداری از مجتمع خدماتی رفاهی جدی امین پور در کیلومتر 7 محور اسدآباد – کرمانشاه را از دیگر مجتمع‌های قابل افتتاح این هفته برشمرد و ابراز داشت: برای این طرح نیز مبلغ 7 میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی و آورده شخصی هزینه شده است.
این مسئول ادامه داد: این مجتمع نیز در زمینی به مساحت 9 هزار و 774 مترمربع احداث شده و زمینه اشتغال 12 نفر را فراهم کرده است.
مسطفی پناهنده تأکید کرد: در هر دو مجتمع کاربری‌های داخلی شامل جایگاه گازوئیل و بنزین، فروشگاه، سرویس بهداشتی، خدمات خودرویی، نمازخانه، اداری، پارکینگ، فضای سبز، کارواش و سردخانه ایجاد شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن