Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا اولویت اصلی شهرداری همدان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است

اولویت اصلی شهرداری همدان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است

شهردار همدان گفت: اولویت اصلی شهرداری در سال جدید اتمام پروژه های نیمه تمام است که در سال گذشته این موضوع نیز در دستور کار ما قرار داشت.

به گزارش "همدان‌‌نیوز"، سید مسعود حسینی در نخستین جلسه صحن علنی شورا که با دیدار نوروزی شهردار، معاونان شهردار و مدیران مناطق با اعضای شورا برگزار شدگفت: با همت مجموعه شهرداری سال گذشته را با تمام فراز و نشیب ها با سربلندی پشت سر گذاشتیم. حسینی اضافه کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر یک تیم مدیریت شهری است که در کنار هم در راستای خدمت رسانی به مردم حرکت می‌کند.
حسینی افزود:  اولویت اصلی شهرداری در سال جدید اتمام پروژه های نیمه تمام است که در سال گذشته این موضوع نیز در دستور کار ما قرار داشت و برای سال 1401 پروژه های جدیدی نیز تعریف شده است که نوید بخش سال خوب برای شهر همدان است.
وی با اشاره به شعار سال مبنی بر سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، یادآور شد: با توجه به شعار سال پروژه های جدید بحث اشتغال‌زایی را نیز به همراه خواهد داشت.
شهردار همدان با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل عمومی نیز تلاش زیادی صورت گرفته است افزود: خزانه‌داری کل نیز جزو برنامه‌های شهرداری است که عملیات اجرای آن با همراهی همه مدیران در سال گذشته آغازشد
حسینی با اعلام اینکه کمیته انتصابات نیز انجام خواهد شد، یادآور شد: تمامی عزل و نصب های مدیران شهرداری با مسئولیت بنده صورت گرفته و خارج از مباحث گروه گرایی بوده است.
 شهرداری، حمل و نقل عمومی را تقویت کند
رییس شورای اسلامی شهر همدان بر تقویت حمل و نقل عمومی تاکید کرد و گفت: با نزدیک شدن به فصل تابستان و حضور گردشگران، در صورت عدم چاره‌اندیشی در بحث ترافیک، مشکلاتی ایجاد شده و شهروندان نیز از این موضوع آزرده خاطر خواهند شد.
 محمود مسگریان در نخستین جلسه صحن علنی شورا که با دیدار نوروزی شهردار، معاونان شهردار و مدیران مناطق با اعضای شورا برگزار شد، ضمن تبریک تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، اظهار کرد: امید است با تلاش، همدلی، پشتکار، ارتباط موثر، تعامل و یگانگی بیشتر در مسیر تحقق اهداف برای تسهیل امور مردم گام برداریم.
مسگریان با بیان اینکه ماه پر برکت رمضان می‌تواند دربُعد شخصی و اجتماعی اثرگذار باشد، گفت: امید است بتوانیم با توان تخصصی و پیشنهادهای اعضا، مشاوران و کارشناسان در کمیسیون‌ها، اهداف پیش‌بینی شده در شورای ششم را محقق کنیم.
وی بیان کرد: توجه به بخش سرمایه‌گذاری و دستیابی به درآمد پایدار شهری از جمله اهداف تعیین شده در این دوره شورا بوده و باید در این راستا گام برداریم.
وی با اشاره به پیش‌بینی تخصیص اعتباری از سوی وزارت کشور به منظور توسعه حمل و نقل عمومی، تصریح کرد: قرار بر تأمین 80 درصد اعتبار از سوی وزارت کشور و 20 درصد از سوی شهرداری بوده که در این راستا تهیه 21 دستگاه اتوبوس درون شهری پیش‌بینی شده است.
رییس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: با عملکرد خود باید رضایت‌مندی مردم از نظام و ظرفیت‌های اجتماعی را بالا ببریم که این مهم جز با پشتکار، تعامل و توجه به اهداف، محقق نخواهد شد.
مسگریان با بیان اینکه در بحث درآمدها، درآمدهای پایدار، مباحث فرهنگی، اجتماعی و گردشگری نیز گام‌هایی از سوی شهرداری برداشته شود، خاطرنشان کرد: این موارد باید برای مردم ملموس باشد و این مهم با حمایت شورا محقق خواهد شد.
وی با تقدیر از بدنه شهرداری در همراهی با شهردار در مدیریت شهر، یادآور شد: بدنه شهرداری بدون نگاه گروهی، وظایف خود را انجام داده و تنها رضایت مردم مورد توجه آنها بوده و خواهد بود.
رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به شعار سال، اظهار کرد: امید است گام‌های شورای ششم نیز ذر راستای تحقق شعار سال باشد./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن