Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا نیاز آتش‌نشانی همدان به ارتقاء تجهیزات

نیاز آتش‌نشانی همدان به ارتقاء تجهیزات

شهردار همدان با تقدیر از غیرت و ایثار آتش نشانان همدان گفت: آتش نشانے همدان همواره جزو سازمانهاے خوب آتش نشانے ڪشور بوده است.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومے سازمان آتش نشانے و خدمات ایمنے همدان، عباس صوفے در شوراے ادارے و عملیاتے سازمان با تاڪید برجایگاه ویژه آتش نشانے در مجموعه مدیریت شهرے همدان گفت: گاهے یک ماموریت آتش نشانان از لحاظ اهمیت با ڪل تلاش مجموعه شهردارے برابر است.
وی با تقدیر از ایثار و غیرت مثال زدنے آتش نشانان در عملیات هاے هاے مختلف بخصوص در ماموریت هاے حساس تصریح ڪرد: سازمان آتش نشانے همدان همواره در زمره سازمان هاے آتش نشانے خوب در سطح ڪشور بوده است.
صوفے با اشاره به روند توسعه شهر همدان و تغییر وضعیت و شرایط خدمات رسانے در شرایط فعلے و اتے افزود: توجه به سیستم ایمنے شهرے و مجموعه آتش نشانے از اولویت هاے شهردارے همدان است.
شهردار همدان با بیان اینڪه در ڪنار بروز رسانے و ارتقا تجهیزات و ماشین آلات سازمان باید به وضعیت رفاه پرسنل نیز توجه ویژه داشت تصریح ڪرد:هر اقدامے ڪه باعث بهبود وضعیت معیشتے و رفاهے آتش نشانان شود مورد تایید و حمایت شهردارے است.
معاونت خدمات شهرے شهردارے و سرپرست سازمان آتش نشانے و خدمات ایمنے همدان نیز در این نشست از خدمات اقاے بیاناتے در زمان ریاست سازمان تقدیر و تشڪر نموده و با تاڪید بر ارتقاے توان عملیاتے مجموعه آتش نشانے گفت :در حوزه تامین تجهیزات و ماشین آلات برنامه هاے موثرے طے روزهاے گذشته آغاز شده است.
وحےد علے ضمیر برگزارے جلسه مشترک باشهردار همدان و مسئولین وزارت ڪشور براے تهیه ابزار و تجهیزات مورد نیاز را از جمله این اقدامات برشمرد و افزود: با توجه به نیاز روز افزون شهر همدان یڪے از اولویت هاے سازمان آتش نشانے و خدمات ایمنے همدان نردبان هیدرولیک بالاے ۵۰ متراست.
وی با اشاره به برنامه ریزے براے تاسیس یک ایستگاه جدید در جاده تهران و بلوار شهید همدانے گفت : پیگیرے هاے اولیه براے این موضوع انجام شده و با مهیا شدن شرایط اجرایے مے شود.
سرپرست سازمان آتش نشانے و خدمات ایمنے همدان با اشاره به اقدامات انجام شده براے رفاه پرسنل طے روزهاے گذشته تصریح ڪرد: امڪانات رفاهے و سازمانے باید عادلانه تقسیم شود و نباید دراختیار افراد خاص قرار بگیرد.
در ادامه این نشست معاونان و فرماندهان ارشد سازمان با ارایه گزارش از اقدامات انجام شده نظرات و پیشنهادات خودرا براے بهتر شدن وضعیت و ارتقاے سطح ایمنے شهر ارائه ڪردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن