Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا انجام هزار و ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی در همدان

انجام هزار و ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی در همدان

رییس سازمان آتش نشانے و خدمات ایمنے همدان گفت: آتش نشانان همدان از شروع سال تا پایان تیرماه ۱۲۳۳عملیات اطفاء حریق و امداد ونجات و احتیاط حریق و حوادث را به سر انجام رساندند.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومے سازمان آتش نشانے و خدمات ایمنے همدان، آتشپاد محمدرضا بیاناتے با اعلام این مطلب گفت: از آغاز سال تا پایان تیرماه تعداد ۵۳۹۴۳ تماس(میانگےن روزانه ۴۳۵ تماس) با سامانه 125 همدان برقرار شده است ڪه از این تعداد ۱۲۰۰ مورد منجر به عملیات گردیده، ۴۴۸۵ مورد جهت راهنمایے و مشاوره، ۶۱۵۲تماس اشتباه و متاسفانه۱۳ مورد اعلام حریق ڪذب و ۴۲۰۶۰مورد ایجاد مزاحمت بوده است.
وے با بیان اینڪه از 1233عملیات انجام شده 759 مورد مربوط به عملیات هاے اطفاء حریق بوده است، اظهار ڪرد : پوشش گیاهان خودرو 412مورد، اماڪن مسڪونے با 88مورد ، وسایط نقلیه با 58مورد، باغات و فضاے سبز 54مورد و مراڪز تجارے با 20 مورد بیشترین ڪاربرے عملیات هاے اطفاء حریق را شامل گردیده است.
آتشپاد بیاناتے با اشاره به انجام 471 عملیات امداد و نجات طے 4 ماه گذشته گفت :بیشترےن میزان این عملیات ها شامل 100مورد مهار حیوانات ،98 مورد نجات حیوانات، 81 مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور،78 مورد رهاسازے افراد محبوس در اماڪن مختلف، 21مورد رهاسازے اندام بدن از داخل زیورآلات و اجسام و 21مورد امداد و نجات در سوانح رانندگے و سقوط خودروها بوده است.
وے با بیان اینڪه موقعیت 754مورد از عملیات هاے اطفاء حریق و 470 مورد از عملیات هاے امداد نجات در محدوده خدماتے شهر همدان و 6 عملیات خارج از آن بوده است تصریح ڪرد:نحوه بروز 300 حادثه آتش سوزے عمدے، 446 مورد غیر عمدے و 13 مورد نیازمند ڪارشناسے است.
رییس سازمان آتش نشانے و خدمات ایمنے همدان با اشاره به اینڪه 50 نفر ازجمله 1 آتش نشان در حوادث آتش سوزے و امداد و نجات مصدوم و 9 شهروند فوت شده اند تصریح ڪرد: آتش نشانان در چهار ماه گذشته با سرعت عمل و از خودگذشتگے 288 نفر را در عملیات هاے امداد و نجات و اطفاء حریق و نجات داده اند.
وے با اشاره به انجام 4 مورد پایش سطح ایمنے اماڪن مختلف خاطرنشان ڪرد: طے 4ماه نخست سال 332 مورد پروانه ودستورالعمل ایمنے و158 موردپایانڪار وتائیدیه ایمنے براے ساختمانها صادر شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن