Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا گالری پاکبانان در همدان

گالری پاکبانان در همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: به منظور سنجش سلامت پاکبانان، آزمایش غربالگری کرونا از 900 پاکبان مناطق چهارگانه شهرداری از روز یکشنبه 29 تیر ماه لغایت یک مرداد صورت گرفت.

به گزارش "همدان‌نیوز"، وحید علي‌ضمیر افزود: غربالگری پاکبانان، به صورت شیفت بندی در دو نوبت چهار روزه در 4 مکان مختلف به منظور جلوگیری از تجمع آنان و رعایت فاصله گذاری اجتماعي انجام پذیرفت.
این مقام مسئول بیان کرد: این برنامه به دلیل انتشار ویروس کرونا در جامعه و به منظور پیشگیری از گسترش بیشتراین بیماری و آسودگی خیال پاکبانان اجرایی شد.
وی ادامه داد: بهداشت پاکبانان همیشه مورد توجه مدیریت شهری بوده وهرساله آزمایشات دوره ای و سنجش طب کار نیز از این عزیزان گرفته می شود.
وی خاطرنشان کرد: کلیه پاکبانان مجهز به اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دستکش بوده و کمبودی در این زمینه نبوده و خوشبختانه با اینکه این افراد به صورت مدام در معرض زباله و ماسک‌های رها شده هستند؛ اما هنوز موردی از ابتلا گزارش نشده است.
علی ضمیر با انتقاد از پخش دستکش، ماسک و دستمال کاغذی استفاده شده و آلوده توسط برخی شهروندان در سطح معابر شهر گفت: این اقدام به شدت آلودگی کمک می کند و از مردم خواست تا این اقلام بهداشتی را پس از مصرف در سطح های زباله قرار دهند تا ضمن پاکسازی شهر، در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کمک کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن