Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بدهی 15 میلیاردی مشترکین به مخابرات همدان

بدهی 15 میلیاردی مشترکین به مخابرات همدان

مدیر مخابرات منطقه همدان با بیان اینکه شرکت مخابرات قبل از قطعی تلفن مشترکین بدهکار پیامک داده‌ است، گفت: 70 هزار شماره تلفن بدهکار که بدهی دو دوره گذشته را داشتند، در استان همدان قطع شده است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه همدان، محمدعلی گرزین با اشاره به مطالبه 15 میلیاردی شرکت مخابرات از مشترکین، اظهار کرد: از 600 هزار شماره تلفن بدهکار به شرکت مخابرات 70 هزار شماره تلفن در دو مرحله قطع شده است.

وی با بیان اینکه مشترکینی که تلفنشان قطع شده است در دو دوره گذشته بدهکاری داشتند، تصریح کرد: به تک تک مشترکین بدهکار در دو مرحله پیامک داده شده و حتی تماس تلفنی نیز گرفته شده سپس اقدام به قطعی شده است.

وی درباره پرداخت قبض تلفن ادارات  نیز عنوان کرد: در ادارات نیز به تلفن های موبایلی که در مخابرات ثبت شده، پیامک اخطار داده شده بود و سپس تلفن ادارات قطع شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با اشاره به اینکه حذف قبوض کاغذی به تازگی آغاز شده است، اعلام کرد: طرح حذف قبوض کاغذی در ابتدای کار است و تنها مربوط به مخابرات نیست بنابراین همه باید کمک کنند تا در بین مردم جا بیفتد.

وی بیان کرد: حذف قبوض کاغذی باعث کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ می‌شود اما اینکه مردم نسبت به پیامک‌های شرکت مخابرات توجهی نکرده‌اند به علت بی اعتمادی به مسائل الکترونیکی است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن