Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی سیم‌کارت کد ۱ سه میلیونی شد

سیم‌کارت کد ۱ سه میلیونی شد

سیم‌کارت‌های کد 1 دائمی همراه اول این روزها در بازار قیمتی بیش از سه میلیون تومان پیدا کرده‌اند.

به گزارش "همدان نیوز"، مروری بر جدیدترین قیمت سیم‌کارت‌ گویای آن است که سیر افزایش قیمت خط‌های کد 1 افزایش گرفته و مرز سه میلیون تومان را هم رد کرده است. بدین ترتیب در حال حاضر برای خرید یک خط کد یک در بازار موبایل و سیم‌کارت حداقل قیمتی که لحاظ می‌شود رقمی حدود سه میلیون و 100 هزار تومان است که البته این رقم براساس موضوعاتی مانند برند بودن شماره قابل افزایش است.

خط‌های کد 2 نیز این روزها به قیمتی بیش از یک میلیون و 600 هزار تومان رسیده‌اند و سیم کارت کد 3 همراه اول در بازار با بهایی بیش از یک میلیون و 200 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

کدهای 4 و 5 نیز به ترتیب براساس میزان رند بودن شماره قیمت‌هایی بالغ بر 800 و 650 هزار تومان دارند.

سیم‌کارت‌های کد 6 هم‌اکنون در بازارهایی بیش از 600 هزار تومان دارند و خط‌های کد 7 با قیمتی بیش از 450 هزار تومان خرید و فروش می‌شوند.

اما در ارتباط با خط‌های جدیدتر همراه اول، در حال حاضر سیم‌کارت دائمی 0912 با کد 8 در صورت صفربودن شماره قیمتی بالغ بر 500 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود که در صورت کارکرده بودن این خط این رقم به حدود 400 هزار تومان کاهش می‌یابد.

سیم‌کارت کد 9 نیز این روزها حداقل 300 هزار تومان قیمت دارد که اگر به ندرت خط کار کرده آن نیز در بازار وجود داشته باشد بهای آن به کمتر از 200 هزار تومان می‌رسد.

خط‌های کد صفر همراه اول که جدیدترین شماره‌های واگذار شده اپراتور به‌شمار می‌روند هم در حال حاضر با قیمتی بیش از 200 هزار تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شوند.

از سوی مسوولان انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی و فعالان بازار همچنان مانند ماه‌های قبل شرایط عرضه و تقاضا و کمبود کدهای قدیمی در بازار عمده‌ترین دلیل گرانی سیم‌کارت اعلام می‌شود. با این وجود طی چند ماه گذشته و در شرایطی که فعالان این صنعت به‌طور دائم از رکود بازار گلایه دارند، قیمت سیم‌کارت و به ویژه کد 1 افزایش قابل توجهی داشته است.

منبع: ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن