Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی اعلام اسامی سازمان‌هایی که در ماجرای حقوق‌های نجومی همکاری نکردند

اعلام اسامی سازمان‌هایی که در ماجرای حقوق‌های نجومی همکاری نکردند

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از جلسه این کمیسیون برای تنظیم گزارش مربوط به حقوق های غیرمتعارف خبر داد و گفت که در این گزارش سازمان‌هایی که برای معرفی مدیران با حقوق‌های غیرمتعارف همکاری نکردند معرفی می‌شوند.

به گزارش "همدان نیوز"، بهرام پارسایی اظهار کرد: در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون که با نمایندگان سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برگزار شد، در مورد ابعاد گزارش بحث و بررسی هایی صورت گرفت ما بنا داریم در این گزارش به میزان حقوق های نامتعارف دریافتی  و هم‌چنین حقوق های غیرقانونی اشاره کنیم و به این موضوع بپردازیم که از چه زمانی سنگ بنای این کار گذاشته شده است یا اینکه چه سازمان هایی برای معرفی مدیران با حقوق های غیر متعارف همکاری کرده و کدام سازمان ها همکاری نکرده اند که آن‌ها را معرفی کنیم چرا که با فرمایشات مقام معظم رهبری جای هیچ استثنایی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه این گزارش باید با دقت جامعیت و حداقل خطا تهیه شود، تصریح کرد: البته ما معتقدیم گزارش نهایی نباید به شکلی باشد که مدیران دلسوز دلسرد و ناامید شوند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه این گزارش احتمالا هفته بعد نهایی خواهد شد گفت:‌ تلاش ما این است که این گزارش بتواند جامعیت لازم را داشته باشد تا افکار عمومی را به خوبی اغناء کند.

منبع: عصر ایران

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن