Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث ممنوعیت تردد شبانه در همدان برقرار است

ممنوعیت تردد شبانه در همدان برقرار است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در شهرستان همدان برقرار است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی با بیان اینکه منع تردد شبانه خودروهای شخصی از ساعت 21 تا 4 بامداد در شهرستان همدان برقرار است، اظهار داشت: رانندگان متخلف 200 هزار تومان جریمه می‌شوند.
وی با تأکید بر اینکه ممنوعیت تردد شبانه برای خودروهای شخصی به منظور کنترل کرونا و پیشگیری از هرگونه تجمع و دورهمی مردم ایجاد شده است تصریح کرد: هنوز پایانی برای این ممنوعیت مشخص نشده  و درصورت تغییر در اجرای قانون قطعاً شرایط از طریق رسانه‌های معتبر به اطلاع هموطنان خواهد رسید.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه در بعضی خیابان‌ها تخلف خودروها به وسیله دوربین ثبت می‌شود، عنوان کرد: در برخی از خیابان‌ها و میادین اصلی نیز همکاران ما حضور داشته و از تردد خودروها در سطح شهر جلوگیری می‌کنند.
جمالی با اشاره به اینکه از هفته گذشته شاهد عادی پنداری شرایط توسط برخی از مردم هستیم، اظهار داشت: هرچه میزان تردد خودروهای شخصی در جاده‌های درون و برون شهری بیشتر باشد خطر انتقال کرونا نیز تشدید می‌شود.
وی در پاسخ به اینکه چرا برخی از رانندگان متخلف در ساعات منع تردد جریمه نمی‌شوند تصریح کرد: به دلیل بالا بودن حجم جریمه‌ها، گاهی اوقات پیامک جریمه با تأخیر برای راننده متخلف ارسال می‌شود./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن