Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی برگزاری پنجمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی در همدان

برگزاری پنجمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی در همدان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری جلسه هماهنگی اجرای پنجمین جشنواره ی سفیران سلامت دانش آموزی در استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان، عبداله جعفری با بیان اینکه جلسه هماهنگی اجرای پنجمین جشنواره ی سفیران سلامت دانش آموزی با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در محل این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه به منظور ترغیب و تشویق دانش آموزان به فراگیری و انتقال موضوعات و مباحت سلامت محور و همچنین ارتقای سطح سواد سلامت خانواده ها و بهره گیری از ظرفیت آموزش همسالان و کارشناسان و عوامل اجرایی استانی برگزار شد.

جعفری به اهمیت موضوع حفظ و ارتقای سلامت دانش آموزان در شرایط شیوع کرونا ویروس و همچنین نهایت استفاده از ظرفیت شبکه شاد در اجرای برنامه سفیران سلامت دانش آموزی اشاره کرد و گفت: در سال جاری و با توجه به سیاست های دفتر سلامت و تندرستی وزارت متبوع و در راستای عدم قطع ارتباط دانش آموزان با معلمان و مراقبین سلامت، علاوه بر جشواره ی سفیران سلامت دانش آموزی، پویش سپاس از مدافعان سلامت با شعار "هر دانش آموز یک سفیر سلامت" نیز اجرا خواهد شد.
وی در پایان هدف از پویش "سپاس از مدافعان سلامت" را پوشش و مشارکت حداکثری و قدردانی از زحمات و تلاش های کادر درمان با استفاده از ظرفیت دانش آموزان علاقمند عنوان کرد.
در ادامه این جلسه نیز منوچهر کرمی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان از اجرای موفق برنامه ی سفیران سلامت دانش آموزی در سال های گذشته ابراز رضایت کرد و با اشاره به برگزاری طرح کوچ گفت: عدم قطع ارتباط دانش آموزان با موضوع آموزش سلامت در ایام ماندن در خانه و تشویق و ترغیب به فعالیت و اجرای حرکات ورزشی و توجه به اصول تغذیه سالم در جلوگیری از افزایش وزن و چاقی نقش بسزایی خواهد داشت.
در پایان این جلسه از منتخبین سومین جشنواره ی سفیران سلامت دانش آموزی در مرحله ی کشوری با اهداء لوح سپاس و هدایای ویژه قدردانی شد.

نظرات   

 
0 #1 سارینا بیاتی 1399-10-16 13:48
من از تمامی کادر درمان بخاطر زحماتی که کشیدند و بیماران را درمان کردند نهایت سپاسگزاری را دارم (( سارینا بیاتی))
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن