Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی استقبال ۵۸۴ ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب همدان

استقبال ۵۸۴ ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: بر اساس اعلام مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، تا کنون ۵۸۴ انتشارات برای حضور در نمایشگاه کتاب همدان ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی با بیان اینکه ثبت‌نام ناشران برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه کتاب همدان از نهم آذرماه آغاز شده است، اظهار کرد: ثبت‌نام تا ۲۹ آذرماه ادامه خواهد داشت و تا کنون ۵۸۴ واحد انتشاراتی برای شرکت در این نمایشگاه نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با اشاره به ثبت‌نام ناشران از استان‌های تهران، قم، مشهد، اصفهان، گیلان، قزوین و همدان، یادآور شد: بر اساس آنچه مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی کشور اعلام کرده، میزان استقبال نسبت به سال‌های قبل و نسبت به سایر نمایشگاه‌های کتاب در استان‌های دیگر، افزایش یافته است.
احسانی گفت: امسال برای اولین بار بانک شهر در نمایشگاه حضور خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند بن کتاب تهیه کرده و تا سه هفته پس از اتمام نمایشگاه به کتاب‌فروشی‌های منتخب استان مراجعه کرده و کتاب بخرند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اضافه کرد: در قالب این طرح، دستگاه کارتخوان در اختیار کتاب‌فروشی‌ها قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه بن‌ها با ۲۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد، خاطرنشان کرد: بن‌ها در سه قیمت ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومانی پیش‌بینی شده که با احتساب یارانه دولتی و یا تخفیف، به قیمت ۴۰، ۸۰ و ۱۲۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همچنین تصریح کرد: ناشران ملزم هستند کتب را با ۱۰ درصد تخفیف به فروش برسانند که با تخفیف ۲۰ درصدی بن‌ها، میزان تخفیف به ۳۰ درصد می‌رسد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن