Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی افزایش حقوق معلمان در همدان

افزایش حقوق معلمان در همدان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در آستانه هفته معلم و از این ماه به صورت علی الحساب حقوق فرهنگیان استان افزایش یافت و افزایش قطعی آن بر اساس مصوبه هیات وزیران انجام می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد بداغی افزود: تاکنون درصد دقیق افزایش حقوق فرهنگیان قطعی نشده است و به احتمال زیاد در حقوق اردیبهشت ماه این میزان مشخص می شود.

وی با اشاره به کاهش تعداد اسکان فرهنگیان در نوروز 1398 نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در نوروز امسال بیش از 126 هزار نفر روز، مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان اسکان داده شدند.

بداغی عنوان کرد: این تعداد مسافر در قالب 13 هزار و 476 خانوار در پایگاه های اسکان فرهنگیان استان مورد پذیرش قرار گرفتند که 76 درصد از مسافران اسکان داده شده از خانواده فرهنگیان و 24 درصد نیز از سایر مشاغل بودند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: 93 درصد از مسافران حضوری و هفت درصد دیگر نیز غیر حضوری برای اسکان نوروزی ثبت نام کردند.

وی تاکید کرد: استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران و خوزستان به ترتیب بیشترین اسکان را در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان در نوروز 98 داشتند.

بداغی افزود: 160 مدرسه اسکان پذیر در استان همدان، با بیش از 300 نفر، کار خدمت رسانی به مسافران نوروزی را در ستادهای اسکان فرهنگیان استان بر عهده داشتند.

وی با قدردانی از عوامل اجرایی ستاد فرهنگیان استان، عنوان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای ارایه خدمات خوب و با کیفیت به مهمانان نوروزی استفاده شد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن