Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی گفتگو باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری به تمام رشته های ورزشی می پردازد

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان:
باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری به تمام رشته های ورزشی می پردازد

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری به صورت خاص در یک رشته ورود پیدا نکرده چراکه خروجی کار برای آن مهم است، گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری به دنبال تقویت رشته های پایه است.

امیرحسین اسکندریان در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در شش ماه دوم سال برنامه های زیادی را دارد.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه در یک ماه گذشته برنامه محلات تا مهرماه طول کشید که بحث فینال و اختتامیه آن بود، افزود: این برنامه به نحو مناسبی برگزار شد که در آن از بیش از 220 نفر در رشته های کشتی محلات و مسابقات فوتبال محلات تجلیل شد که طی این تجلیل بالغ بر سی میلیون تومان جوایز نقدی اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس را داشتیم، بیان داشت: تقریبا پنج برنامه منتوع در آن هفته برگزار کردیم که برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله کوهپیمایی و صعود به قله الوند، دیدار با خانواده شهدا، طناب کشی و غیره بود.

اسکندریان اضافه کرد: معمولا شش ماه دوم سال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری به علت اینکه تقریبا فضای تابستان و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان پر شده و دانش آموزان به سمت تحصیل می روند بیشتر بحث تیم ها در لیگ های مختلف کشوری را دارد.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان عنوان داشت: باشگاه شهرداری تیم های نونهالان و نوجوانان را در لیگ برتر فوتبال کشور دارد و همچنین تیم جوانان نیز در لیگ برتر استان شرکت کرده است.

وی با اشاره به تیم بزرگسالان شهرداری در لیگ دسته سوم فوتبال، گفت: مسابقات تیم لیگ دسته سوم کشور از یکم مهرماه شروع شده است.

اسکندریان با بیان اینکه هماهنگی، اعزام و تمرینات تیم های شهرداری در چهار رده سنی در سطح کشور کار بزرگی است، ابراز داشت: به همین دلیل قطعا تیم داری سخت خواهد بود.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اذعان داشت: به علاوه به غیر از تیم های فوتبال ما اعزام تیم تیر و کمان بانوان را در انتخابی تیم ملی و مسابقات لیگ یک کشور در رشته پینگ پنگ را داریم.

وی با اشاره به اینکه و چند مسابقه دیگر در بحث بانوان در دست بررسی است، تصریح کرد: همچنین المپیاد فرهنگی ورزشی پرسنل شهرداری در رشته های مختلف ورزشی را برگزار خواهیم کرد.

اسکندریان با بیان اینکه المپیاد ورزشی ویژه مدیران را داریم که در ماه های آینده برگزار خواهد شد، یادآور شد: چند برنامه فوق العاده در بحث تجلیل قهرمانان ورزشی در یک سال گذشته در یکی دو ماه آخر سال را نیز خواهیم داشت.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اظهار داشت: اعزام مسابقات در رشته های فوتسال، کشتی، دوومیدانی، شنا، والیبال به مسابقات کلان شهرهای کشور را نیز داریم که تمرینات آنها انجام می شود و در این ماه تیم شنا و دوومیدانی ما در مسابقات کلان شهرهای کشور شرکت خواهند کرد و یکسری برنامه ها هم هست.

سالن های باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان پویا هستند

وی افزود: همچنین سالن های ورزشی ما از جمله سالن شاهد نیز همچنان پویا است و به صورت روزمره دارند خدمات ویژه خود را به مردم ارائه می دهند.

اسکندریان بیان داشت: سالن شهرک مدنی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان ویژه بانوان و آقایان است و فعالیت های خود را در رشته های ایروبیک، بدنسازی، ژیمناستیک، کاراته و خیلی رشته های متنوع انجام می دهد.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اضافه کرد: همچنین از خدمات مجموعه آبی و تفریحی شهرداری همدان نیز روزانه هزار نفر استفاده می کنند.

وی با اشاره به سالن چند منظوره باشگاه شهرداری، عنوان داشت: این سالن چند منظوره نیز به شهروندان خدمات ارائه می دهد.

اسکندریان در ادامه با اشاره به سالن شاهد، گفت: این سالن ویژه آقایان بود که یک هفته ای است استارت آن را انجام داده ایم که بانوان نیز از این مکان استفاده کنند و برای آنان کلاس های کاراته و ژیمناستیک در نظر گرفته شده است و  قصد داریم با این کار ترویج فرهنگ ورزش بانوان در آن منطقه را داشته باشیم.

در بحث ورزش بانوان ورود ویژه ای داریم

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه در بحث ورزش بانوان ورود ویژه ای پیدا کردیم، ابراز داشت: باید فضایی برای بانوان ایجاد شود تا آنها بتوانند از امکانات ورزشی برای سلامت خود، خانواده و جامعه استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به پارک بانوان اذعان داشت: تا زمانی که هوا و سردی آن جواب دهد ورزش صبحگاهی در پارک بانوان دایر است.

اسکندریان در پاسخ به این سوال که قرار بود زمین همجوار پارک بانوان خریداری و به آن اضافه شود، تصریح کرد: پیگیری ها و تملک آن زمین به عهده شهرداری است و منتظریم این زمین را تحویل ما دهند.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اظهار داشت: در پارک بانوان سالنی است به صورت مشارکتی با اداره ورزش و جوانان استان همدان ساخته شده که متاسفانه ورزش و جوانان آن را گرفته است و فعلا به ما نمیدهد.

وی با اشاره به اینکه زمین آن سالن متعلق به شهرداری و ساخت آن با ورزش و جوانان بوده است، افزود: با توجه به توافق نامه ای که داشتیم باید به صورت 50 درصد از سالن استفاده شود که متاسفانه ورزش و جوانان آن را گرفته و به شهرداری نمی دهد و ما به دنبال این هستیم که سه روز در هفته آن را بگیریم که مختص بانوان شود و ورزش صبحگاهی را در فصل سرما به سالن ببریم و مشکلات حل شود.

اسکندریان با بیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در سه بخش همگانی محلات و قهرمانی فعالیت میکند، عنوان داشت: در حوزه محلات ما بحث فوتبال و کشتی را داریم و به دنبال این هستیم که والیبال محلات را ایجاد کنیم و سال آینده نیز المپیاد فرهنگی ورزشی محلات را ویژه آقایان و بانوان را داشته باشیم و رشته های آن نیز باید به گونه ای باشد که ما قابلیت اجرای آنها را داشته باشیم و بتوانیم در محلات شهر همدان برگزار کنیم.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه در بحث همگانی ما بالغ بر 20، 30 رشته ورزشی داریم که داریم در سالن های مان فعالیت می کنند، اضافه کرد: در بحث محلات و همگانی به رشته های مختلف ورزشی ورود پیدا کردیم و تا جایی که امکانات اجازه دهد ما به رشته های مختلف ورود پیدا می کنیم.

وی بیان داشت: در بحث قهرمانی نیز یکی عمده بخش های فعالیت های ما از قبل بحث فوتبال است که در چهار رده سنی در سطح کشور تیم داری می کنیم و جسته گریخته نیز در رشته های مختلف ورزشی از جمله تیر و کمان، شنا و دیگر رشته ها نیز سرمایه گذاری می کنیم.

اسکندریان در پایان گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری به صورت مختص در یک رشته ورود پیدا نکرده است چراکه خروجی کار برای ما مهم است واینکه فقط مختص تیم داری باشد نیست بلکه به دنبال این هستیم رشته های پایه را در رشته های مختلف تقویت کنیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن