Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی یادداشت آرزوی تحقق رویایی به شکوه یک انتخاب در یک سفر /حال خوب سفر در مجموعه تفریحی توریستی گنجنامه

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد
آرزوی تحقق رویایی به شکوه یک انتخاب در یک سفر /حال خوب سفر در مجموعه تفریحی توریستی گنجنامه

اينجا حال طبيعت خوب است، اينجا تاريخ و طبيعت و تکاپو از سالیان سال پیش دست به دست هم دادند  تا طرحی نو دراندازند.

همدان نیوز- اينجا دامنه الوند است، منطقه ای که داشته های طبیعی آن با خلاقيت و سرمايه‌گذاري سرمايه‌گذار دست به يکي کرد تا حال نسل امروز را در مقصد سفر خوب کند.  اينجا مجموعه تفريحي توريستي گنجنامه است، يک مجموعه گردشگري با تنوع و تعدد انتخاب‌هاي به روز که حال و خاطرات  مسافر را در سفر خوب تر می کند ...

شايد براي شما هم پيش آمده باشد که بار سفر ببنديد و راهي يک منطقه گردشگري در دامان طبيعت شويد اما علايق شما صرفاً طبيعت‌گردي نباشد و خواستار آن باشيد که در کنار يک جاذبه طبيعي حال خوشي از داشته‌هاي به روز،  نمايان شود .

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که  هوس کنيد از کوه بالا برويد اما نه با پاي پياده بلکه سوار بر اتاقک‌هايی که دور تا دور آن را پنجره احاطه کرده و زحمت جابجايي شما را يک تله‌کابين با تجهيزاتي ايمن و پرسنلی کاربلد بکشد.

شايد براي شما اتفاق افتاده باشد که در دامان طبيعت هوس کنيد در يک کافي‌شاپ سنگي بنشينيد و چاي سبز بنوشيد و يا گل گاوزبانی با طعم لیمو و نبات سر بکشيد.

شايد برايتان پيش آمده باشد که در طبيعت دلتان بخواهد کوله بار سفر را زمين بگذاريد و نه در يک چادر و يا يک کمپ با امکانات کم، بلکه در يک سوئيت مرفه با امکانات کافی، يک اقامت شبانه دلپذير را در کوهستان تجربه کنيد.

شايد برايتان اتفاق افتاده باشد که دلتان بخواهد دقايقي را در يک چادر عشايرنشين بگذرانيد و سواري با يک اسب را در دامان دشتي سرسبز تجربه کنيد و حتي شايد برايتان پيش آمده باشد که در ارتفاع بيش از هزار متر در يک رستوران سنتي منوي غذايي را دست بگيريد و آبگوشت و آش سفارش دهيد،  همه اين آرزوها با يک انتخاب به واقعيت نزديک مي شود.

باور نمي‌کنيد!  کافي است بار سفر ببنديد و راهي شهر همدان در کریدور غربی ایران شويد؛ به محض ورود به شهر راه گنجنامه را پيش بگيريد و بي‌ترديد به انتخاب خود مطمئن باشيد و به سمت سرسبزترين منطقه شهر برانيد در يک چشم بر هم زدن خود را در مجموعه تفريحي توريستي گنجنامه خواهيد ديد.

مجموعه‌اي با تنوع و تعدد جاذبه‌هايي چون تله‌کابين، سورتمه‌ ريلي، بانجي جامپينگ، سوئيت‌هاي اقامتي مجهز، رستوران‌هاي سنتي در دامان ميشان، کافي‌شاپ و مکانی برای نوشیدن دمنوش‌ها وحتی  يک غار آکواريوم بي‌مانند.

شايد  تصورش برايتان تا قبل از حضور در مجموعه تفريحي توريستي گنجنامه همدان کمي سخت باشد اگر برايتان توصيف شود در این مجموعه توریستی هر انتخابی شدنی است از صرف یک غذای خوش طعم تا خرید و پریدن از ارتفاع و بازدید از رنگارنگ ترین ماهی های جهان ....

در کنار جاذبه های متنوع اين مجموعه يک غار آکواريوم متمايز از سال 1390 توسط مهندسان و پيمانکاران ايراني و خارجي با هدف خلق محيطي متفاوت و به منظور جذب و رضايت هر چه بيشتر گردشگران محيا شده است.

غاري که در مساحتي بالغ بر هزار مترمربع با ارتفاع متغير 5/2 تا 12 متر با ظرفيت 85 هزار ليتر در سالن اصلي با 21 آکواريوم آب شور و شيرين با ابعاد متغير 1×1 تا 2×2 ايجاد شده است.

در غار آکواريوم مجموعه تفريحي توريستي گنجنامه سفره‌ماهي، ستاره دريايي، لاک‌پشت و انواع ماهي‌هاي درياهاي شمال و جنوب در بستري از يک طراحي شاخص جاي خوش کرده‌اند و مجموعه‌اي بي‌نظير را در نگاه اول به گردشگران و بازديدکنندگان ارائه مي‌دهند که توصيف آن جز با حضور فیزیکی شما  شدني نخواهد بود.

آنچه نگارنده در اين فضاي مطلوب دريافت غاري احاطه شده با آکواريوم‌هاي بي‌مانند بود که براي بازديد آنها کل مسير را بايد در سه سالن اصلي با راهروهايي داراي مه و باران مصنوعي با رايحه ناب طي کرد. بايد گفت براي لمس و حال و هواي متفاوت اين جاذبه خاص که خلاقيت سرمايه‌گذار دهکده تفریحی  توريستي گنجنامه رخ نمايان کرده تنها پيشنهاد ما به شما سفر به شهر تاريخي و طبيعت زده همدان است و بس.

شايد در آينده‌اي نه چندان دور تصميم به سفر به اين منطقه براي شما به يک برنامه قطعي براي اجرا تبديل شد؛ آنگاه ترديد را کنار بگذاريد و در سايه‌سار الوند با امکاناتی مطلوب که خاطره ای ناب از يک سفر متفاوت را تا هميشه در ذهنتان ثبت خواهد کرد خوش بگذرانید .. یادتان باشد، در کرانه غربی ایران استانی جای خوش کرده است که چهار فصل را در چهار تصویر و حال و هوای بی‌مانند در خود جای می‌دهد. استانی که آب و هوای کوهستانی آن زبان زد خاص و عام است ‌.

نسیم عصرهای تابستانش و خنکای آب رودها و چشمه های جاری آن  و حتی رنگهای زرد و نارنجی پاییزش در کنار تصاویر سفید برفی زمستانش با بهاری سر سبز کران تا کران این دیار را بی نظیر رقم زده است.

همدانی به لطافت دشت های سرسبز در سایه سار الوند  ریشه دوانده  است که در لایه لایه های تاریخ داشته هایش مثال زدنی است؛ همدانی به زیبایی تصاویر ناب  تصاویری  همه از جنس کوه و دشت و مزرعه و رودخانه همدانی که باید دید و باید هوای نابش را استشمام کرد و حضور در جاذبه های انسان ساختی چون مجموعه تفریحی توریستی گنجنامه را در کنار دیگر جاذبه های تاریخی و طبیعی شهر تجربه کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن