Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری ثبت 287 هزار بازدید از اماکن دیدنی همدان در نوروز 98

ثبت 287 هزار بازدید از اماکن دیدنی همدان در نوروز 98

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان گفت: از روز 26 اسفندماه تا پایان روز  سوم فروردین‌ماه 287 هزار مورد بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان همدان انجام شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، علی مالمیر در مورد آمار اقامت و بازدید مسافران از جاذبه‌های گردشگری استان همدان اظهار داشت: با توجه به آمار جمع آوری شده از مراکز اقامتی و مدارس، مهمان سراها و خانه مسافرهای دارای مجوز در شهرستان‌ها از روز 26 تا پایان روزسوم  فروردین‌ماه تقریبا 85 هزار نفر شب در همدان اقامت داشتند.

وی افزود: در این ایام حدود 287 هزار مورد بازدید از جاذبه‌های گردشگری دارای بلیط فروشی و فاقد بلیط فروشی استان انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان گفت:  بیشترین بازدید گردشگران و مسافران در استان از غارعلیصدر و آرامگاه بوعلی سینا بوده است.

مالمیر با اشاره به اینکه نوروز 97 نوروز خیلی خوبی را تجربه کردیم و همدان یکی از استان‌هایی بود که شاهد افزایش میزان اقامت و بازدید از جاذبه‌های گردشگری بود، بیان کرد: اگر نوروز 98 نیز به اندازه سال گذشته مسافر داشته باشیم می‌توانیم بگوییم نوروز موفقی داشته‌ایم.

مالمیر تأکید کرد: اما امیدواریم امسال با توجه به تبلیغات انجام شده و با مناسب بودن آب و هوا نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد شاهد افزایش حضور گردشگر و مسافر در استان باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن