Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری دوره توانمندسازی نیروی انسانی گردشگری در همدان برگزار می‌شود

قابل توجه فعالان حرفه‌ای گردشگری؛
دوره توانمندسازی نیروی انسانی گردشگری در همدان برگزار می‌شود

معاون گردشگری استان همدان از اجرای طرح توانمندسازی نیروهای انسانی و فعالان حرفه‌ای صنعت گردشگری استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، علی خاکسار با اعلام این خبر گفت: این طرح در راستای سیاست‌های ارتقاي سطح کیفی آموزش نیروی انسانی فعال در بخش صنعت گردشگری استان و به منظور آمادگی هرچه بیشتر فعالان این صنعت برای همدان ۲۰۱۸ صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و آماده‌سازی منابع انسانی به عنوان ابزاری اثربخش در جهت ارائه خدمات مناسب در صنعت گردشگری، از اهمیت بسزایی برخوردار است و این طرح به منظور افزایش و به‌روزرسانی دانش تخصصی این افراد در ۱۰ دوره آموزشی به صورت استانی به اجرا در می‌آید.

معاون گردشگری همدان اظهار داشت: این طرح بر اساس اهداف و سیاست‌های کلان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سرفصل‌های آموزشی نظیر توانمندسازی راهنمایان موزه و محوطه‌های تاریخی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت گردی و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی تدوین شده است.

وی همچنین آشنایی با گردشگری سلامت، مدیریت ارتباط و رفتار با مشتری، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، جوامع محلی روستاهای هدف، عوامل اجرایی کاروان‌های راهیان نور و دوره آموزشی مدرسین گردشگری را از دیگر سرفصل‌های طرح توانمندسازی نیروهای انسانی و فعالان حرفه‌ای صنعت گردشگری همدان برشمرد.

به گفته خاکسار، دوره توانمندسازی نیروهای انسانی شاغل در تأسیسات گردشگری در روزهای 22 و 23 دی‌ماه در هتل باباطاهر همدان ویژه مدیران و کارکنان دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری در حال برگزاری است و بیش از 100 نفر از مخاطبان این دوره مشارکت دارند. برای این دوره‌ها اساتیدی از سازمان هواپیمایی کشوری و میراث فرهنگی، صنایع دستی استان تهران و همدان و مسئول رسیدگی به شکایات انجمن آژانس‌های گردشگری استان تهران دعوت شده‌اند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن