Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری تجهيز 177 مدرسه همدان برای پذیرش میهمانان فرهنگی در ایام تابستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:
تجهيز 177 مدرسه همدان برای پذیرش میهمانان فرهنگی در ایام تابستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از تجهيز هزار و 154 کلاس در 177 مدرسه استان همدان جهت پذیرش میهمانان فرهنگی در تابستان امسال خبرداد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی  آموزش و پرورش استان همدان، عبدالرضا فولادوند با اعلام این خبر، گفت: از این تعداد  61 کلاس به صورت ویژه، 886 کلاس نوع «الف» و 207 کلاس نوع «ب» برای تابستان سال جاری تجهیز شده اند.

فولادوند ظرفیت پذیرش مسافران در ستادهای اسکان فرهنگیان استان را بیش از 5 هزار 600 نفر ذکر کرد و افزود: در فصل تابستان شرایط آب و هوایی مساعد بوده و مسافران به صورت تدریجی به استان مسافرت می‌کنند، بنابراین نیاز به این اقامتگاه‌ها کمتر بوده و برخی از فضاها از چرخه اسکان خارج می‌شوند.

وی با بیان این که عمده فضاهای اسکان استان پس از ماه مبارک رمضان درگیر خواهند شد، تصریح کرد: در حال حاضر برخی از این مسافران در مراکز دائمی، خانه های معلم و مدارس اسکان داده شده‌اند و بر اساس آخرین آمار و اطلاعات شمار این مسافران تقریبا به 3 هزار نفر رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به شیوه ی ثبت‌نام برای استفاده از این مراکز اقامتی، گفت: ثبت‌نام به دو شیوه ی رزرو اینترنتی و حضوری انجام می‌گیرد، اما افزایش 5 تا 10 درصدی ثبت‌نام اینترنتی رویکرد ستاد اسکان فرهنگیان در تابستان امسال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اسکان فرهنگیان استان در راستای تجهیز فضاهای اسکان، سالانه از آمار کلاس‌های سطح «ج» کاسته و به آمار کلاس‌های سطح «الف» و «ب» می‌افزاید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن