Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در ملایر

شهردار ملایر خبر داد:
برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در ملایر

 شهردار ملایر گفت: دومین جشنواره اقوام ایرانی به مدت ده شب و پس از ماه مبارک رمضان در پارک سیفیه ملایر برگزار خواهد شد.

علی‌رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار "همدان نیوز" در ملایر با اشاره به برگزاری جشنواره اقوام ایرانی برای دومین سال متوالی در ملایر ،آشنایی بافرهنگ، هنر، موسیقی، صنایع‌دستی و خصوصیات  اقوام مختلف ایران را از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره  بیان کرد.

با اشاره به زمان و مکان برگزاری این جشنواره  گفت: جشنواره اقوام ایرانی به مدت ده شب و پس از ماه مبارک رمضان در پارک سیفیه ملایر برگزار خواهد شد.

وی در اد امه پاسخ به هجمه‌های دشمنان در ماهواره‌ها و تبلیغات سوء علیه ایران و اثبات وحدت هر چه بیشتر ملت ایران علی رقم اقوام مختلف را از دیگر اهداف این جشنواره است.

رضایی بیان داشت: دشمنان و ابرقدرت‌های دنیا باید بدانند که ایران درزمانی که آن‌ها وجود نداشته اند دارای فرهنگی غنی بوده و ملت ایران درراستای دفاع ازمنافع ملی  و آرمان های خود ید واحدی هستند.

وی با اشاره به اینکه کار شهرداری فقط عمرانی نبوده و در راستای فرهنگی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است ابراز کرد : برگزاری این جشنواره  پخت غذا ، جشنواره اقوام ایرانی و مسابقات  پیاده روی و  ....از جمله اقدامات فرهنگی شهرداری ملایر است.

شهردار ملایر  در ادامه در خصوص اقدامات عمرانی شهرداری  یادآور شد :  با توجه به رکود اقتصادی در سال گذشته سعی شده که خللی در ارائه خدمات به شهروندان انجام نشود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تقاطع غیر هم‌سطح بیان کرد: این تقاطع از سال گذشته کلنگ زنی شده و قول داده‌شده که اواخر تیرماه آماده و تحویل داده شود.

رضایی با اشاره به آغاز عملیات ساخت دومین تقاطع غیر هم‌سطح شهرستان ملایر در اواخر تابستان بیان کرد: تقاطع غیر هم‌سطح میدان تعاون ملایر با پیگیری نمایندگان و حمایت اعضای شورای شهر در اواخر تابستان کلنگ زنی خواهد شد.

گفتنی است دومین جشنواره اقوام ایرانی  برای دومین  سال متوالی و پس از ماه مبارک رمضان  در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن