Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی کادر مدیریتی باشگاه پاس معرفی شدند

کادر مدیریتی باشگاه پاس معرفی شدند

نشست کادر جدید مدیریتی باشگاه پاس با حضور مهندس حمیدرضا عابری منصور مدیرعامل باشگاه برگزار شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، مدیرعامل باشگاه پاس در این نشست با تشریح اهداف و برنامه های تبیین شده در راستای اداره امور باشگاه اظهار داشت: اهداف مهمی را در بخش های اسپاسرینگ، تبلیغات، امور فنی، اجرایی و مالی باشگاه ترسیم کرده ایم.

حمیدرضا عابری منصور افزود: باشگاه به دنبال ایجاد زیرساخت های حرفه ای است و در نخستین گام نسبت به تشکیل چارت سازمانی باشگاه و معرفی مسوولان بخش های مختلف اقدام کردیم.

وی اضافه کرد: تعامل و همکاری اعضای باشگاه بسیار حایز اهمیت است و همه باید برای اعتلا و بالندگی باشگاه پاس تلاش کنند.

عابری منصور خاطرنشان کرد: شناسایی استعدادهای نخبه فوتبال و بها دادن به آنها در تیم های پایه جزو اهداف اصلی باشگاه است که در راستای احیای تیم های پایه انجام خواهد شد و معتقدم پاس نیاز به پشتوانه سازی بومی دارد.

وی تعامل با دستگاه های اجرایی را مهم دانست و گفت: موفقیت پاس با تعامل و مشارکت دستگاه های اجرایی امکان پذیر است.

در این نشست طی احکام جداگانه از سوی حمیدرضا عابری منصور مدیرعامل باشگاه پاس؛ حمیدرضا جمشیدی به عنوان قائم مقام، مهدی آرام مشاور مدیرعامل و مسوول امور اقتصادی و بازرگانی، محمدرضا آرتیمانی مدیر اجرایی باشگاه و سرپرست تیم، علی صمدی شایگان رییس کانون هواداران باشگاه پاس و میثم ناصرنژاد مدیر روابط عمومی و امور رسانه و مدیر کمیته استعدادیابی باشگاه پاس منصوب شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن