Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی تکمیل پروژه‌های ورزشی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی

تکمیل پروژه‌های ورزشی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی

مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان گفت: با دستور وزیر ورزش، طرح‌های عمرانی ورزشی در سطح کشور که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، با اولویت ساخت و ساز، تکمیل و بهره برداری می شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمید شکیبامهر در سفر یک روزه به استان همدان افزود: در تلاش هستیم با حمایت و اختصاص اعتبار مورد نیاز بتوانیم طرح‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی را در سطح کشور به بهره برداری برسانیم.
وی اضافه کرد: وزیر ورزش توجه ویژه به تکمیل طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد دارد و از استان‌ها خواسته‌ایم به این مهم اهمیت دهند.
شکیبا مهر در بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان کبودراهنگ همدان خاطرنشان کرد: وضعیت پیشرفت طرح‌های عمرانی ورزش کبودراهنگ بسیار خوب است و امیدواریم با تامین اعتبار تا چند ماه آینده خانه کبدی این شهرستان آماده بهره برداری شود.
مدیر دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان همدان نیز اظهار داشت: روند ساخت طرح‌های استان همدان به خوبی در حال اجرا است و هم اکنون خانه کبدی شهرستان کبودراهنگ با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی وضعیت خوبی دارد.
«امین رنجبردار» با اشاره به شتاب در تکمیل طرح‌های عمرانی ورزشی استان همدان یادآور شد: مجموعه ورزشی بانوان کبودراهنگ ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، سالن باستانی شهرستان بهار۵۰ درصد ، سالن لتگاه ۷۰ درصد، سالن روستای آبرومند ۵۵ درصد و سالن روستای پهنه بر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیر کل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان در این سفر از طرح‌های عمرانی ورزشی بخش‌های مختلف شهرستان کبودراهنگ بازدید کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن