Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی کسب ۱۰ مدال رنگارنگ توسط دوچرخه‌سواران در مسابقات قهرمانی کشور

کسب ۱۰ مدال رنگارنگ توسط دوچرخه‌سواران در مسابقات قهرمانی کشور

تیم دوچرخه سواری استان همدان در مسابقات قهرمانی کشور 10 نشان رنگارنگ کسب کرد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، تیم دوچرخه سواری استان همدان، در مسابقات قهرمانی کشور پیست در سال ۱۴۰۰ در بخش آقایان و بانوان، در مجموع صاحب ۱۰ مدال طلا، نقره و برنز شد.
در این رقابتها در بخش آقایان، در رده سنی بزرگسالان، بهنام آرین ملی پوش همدانی دوچرخه سواری صاحب ۲ مدال طلا در رشته های ۴ کیلومتر تیمی و پوینت ریس(دور امتیازی) و مدال نقره و برنز به ترتیب در مسابقه های اسکرچ و ۴ کیلومتر انفرادی تعقیبی، کسب کرد.
همچنین در ادامه ی همین مسابقات، در بخش بانوان، رده سنی بزرگسالان، پریسا مجنونی ملی پوش همدانی تیم ملی دوچرخه سواری کشور، موفق به کسب ۲ مدال نقره در رشته اسکرچ و مدال برنز در رشته ۳ کیلومتر تعقیبی کسب کرد، و در رده سنی جوانان، مهربانوی جوان جویای نام، پانته‌آ قلی پور گه عضو تیم ملی دوچرخه سواری جوانان کشور است، موفق به کسب ۴ مدال رنگارنگ، که شامل ۱ طلا در رشته اسکرچ، ۲ مدال نقره در رشته های امینیوم و ۵۰۰ متر سرعت چ در آخر مدال برنز در رشته ی پوینت ریس(دور امتیازی)، به کار خودشون در این مسابقات، پایان دادند.
لازم به ذکر است، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور پیست در بخش آقایان و بانوان، در تاریخ ۲۱ لغایت ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۰ به میزبانی استان تهران، برگزار شد

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن