Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی برپایی مسابقات انتخاب تیم ملی موتورسواری در همدان

برپایی مسابقات انتخاب تیم ملی موتورسواری در همدان

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی همدان، گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی موتورسواری اندرو در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اصغر جهانیان به همراه مصطفی پیردهقان مسئول و رئوف فریدونی دبیر کمیته اندرو با مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.
وی با اشاره به جزئیات این جلسه، اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت‌های دکتر سیفی در جهت پیگیری و اقدام به ساخت سکو و تجهیز پیست موتورسواری شهید مفتح و همچنین توجه مستمر به مشکلات و دغدغه‌های مجموعه هیئت اتفاقات بسیار خوبی در انتظار هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی همدان است.
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی همدان، گفت: با رایزنی‌های صورت‌گرفته و همچنین وجود زیرساخت‌های موجود برای اولین‌بار مسابقات انتخابی تیم ملی موتورسواری اندرو به دلیل وجود پیست استاندارد، در همدان برگزار می‌شود.
وی گفت: این مسابقات برای مشخص‌شدن نفرات تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی ترکیه برگزار می‌شود لذا امیدواریم نمایندگان استان نیز بتوانند به مسابقات راه پیدا کنند.
همچنین در این جلسه از سوی کمیته اندرو مطرح شد که یک دوره کارگاه آموزشی با استفاده از یک مدرس خارجی به‌صورت آنلاین برگزار شود که با استقبال رئیس فدراسیون قرار گرفت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن