Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی پرداخت تسهیلات به باشگاه‌های همدان

پرداخت تسهیلات به باشگاه‌های همدان

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: باشگاه‌های این استان که در دوران تعطیلی فعالیت ورزشی متحمل خسارت مالی شده‌اند، تسهیلات بانکی دریافت می‎کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، عباس قهرمانی با بیان اینکه تاکنون ۴۵ باشگاه ورزشی در سطح استان شرایط دریافت این تسهیلات هستند افزود: هم اکنون چهار باشگاه ورزشی در صف دریافت تسهیلات قرار گرفته اند و شرط پرداخت این وام بیمه بودن مربیان و اعضای فعال در هر باشگاه است.
وی خاطرنشان کرد: به ازای هر فرد بیمه شده در باشگاه های ورزشی ۱۶ میلیون تومان تسهیلات بانکی ارایه می شود و هر باشگاهی که این شرایط را دارد، به دستگاه ورزش استان مراجعه کند.
قهرمانی با تاکید بر اجرای دستورالعمل ستاد کرونا گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در باشگاه‌های ورزشی این استان الزامی است و بازرسی‌های مستمر از نحوه فعالیت این مکان‌ها ادامه دارد.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: تاکنون ابتلا به ویروس کرونا در سطح باشگاه های ورزشی همدان گزارش نشده است با این حال باشگاه داران ملزم به رعایت موارد بهداشتی هستند.
وی بیان کرد: تنها ابتلا به کرونا مربوط به چند بازیکن و مربی باشگاه فوتبال پاس بود که تحت درمان قرار گرفته و اکنون با سلامت کامل در تمرین آماده سازی این تیم شرکت دارند.
قهرمانی خاطرنشان کرد: از ابتدای هفته جاری نیز استفاده از ماسک در تمامی اداره های ورزش و هیات های ورزشی سطح استان همدان الزامی شد و هیچ فردی بدون ماسک اجازه ورود ندارد.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: دستگاه ورزش متولی سلامت جامعه است و براین اساس باید با اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در مقابله با کرونا، الگو باشیم.
قهرمانی پیرامون برگزاری المپیاد ورزش شهروندی همدان گفت: حتی برگزاری این المپیاد نیازمند نظر کارشناسی و براساس قوانین ستاد مقابله با کرونا است.
وی با تاکید بر اینکه حوزه ورزش به دلیل ازدحام جمعیتی یکی از کانون های شیوع کرونا به شمار می رود، گفت: نظارت دقیق در نحوه فعالیت‌ها وجود دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن