Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی گروه سختی داریم اما هدف ما صعود است

سرپرست جوانان پاس:
گروه سختی داریم اما هدف ما صعود است

سرپرست تیم جوانان پاس همدان گفت: در گروه بسیار سختی قرار داریم و رویارویی با تیم های جنوبی با توجه به بعد مسافت و شرایط مالی بسیار خوب حریفان، دشوار است.

به گزارش "همدان نیوز"، صادق ترابی اظهار کرد: تیم ما از کادر فنی باتجربه برخوردار است و بازیکنانی که امسال جذب کردیم از نفرات مستعد با تعصب هستند و میدان دادن به بومی ها که آینده فوتبال این استان هستند، کار ارزشمندی است.

وی اضافه کرد: باید قبول کنیم که گروه بندی مسابقات در فصل جاری کار را برای تیم هایی نظیر پاس سخت کرده چرا که مسافت اغلب مسابقات طولانی است و بضاعت مالی تیم هم محدود بوده و نمی توانیم همانند تیم های صنعتی گروه خود از امکانات مجهز برخوردار باشیم.

وی بیان کرد: تیم پاس تنها نماینده استان همدان در لیگ دسته یک جوانان کشور است و این فرصت طلایی برای استعدادهای بومی مهیا شده تا بتوانند برای پیشرفت خود تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان به تیم های پایه توجه بیشتری داشته باشند، گفت: نفرات تیم آینده سازان فوتبال این شهر هستند و انتظار داریم تمامی مسئولان گوشه چشمی به ما داشته باشند.

سرپرست تیم جوانان پاس در خصوص بازی روز سه شنبه گفت: سه شنبه هفته آینده بازی سختی مقابل استقلال اهواز داریم و تمام سعی ما کسب سه امتیاز از این دیدار خانگی است.

وی افزود: از بازیکنان خواسته ایم با تلاش مضاعف و به دور از غرور کاذب به میدان بروند. بازی قبلی به رغم شایستگی موفق به برد نشدیم هر چند تیم بهمن دزفول با ایجاد حاشیه و تاخیر یک ساعته برای برگزاری مسابقه سبب شد تا تمرکز تیم ما بهم بریزد.

وی خاطرنشان کرد: برای رویارویی با استقلال اهواز بازیکن محروم نداریم اما دو بازیکن پاس مصدوم هستند که تلاش می کنیم تا به بازی سه شنبه برسند.

دیدار تیم های پاس همدان و استقلال اهواز در چارچوب لیگ دسته یک جوانان کشور روز سه شنبه و از ساعت 14 در ورزشگاه شهید شمسی پور همدان برگزار می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن