Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی نخستین باشگاه ویژه بانوان دیابتی در همدان راه اندازی شد

نخستین باشگاه ویژه بانوان دیابتی در همدان راه اندازی شد

نخستین باشگاه ورزشی ویژه بانوان دیابتی روز دوشنبه در همدان راه اندازی شد.

به گزارش "همدان نیوز"، مدیر مجموعه باشگاه های ستارگان همدان در این باره گفت: این باشگاه با همکاری انجمن دیابت نوید سلامت پورسینا همدان و با هدف ترغیب بانوان دیابتی به ورزش و تقویت سلامت آنها راه اندازی شده است.

منیره حبیبی پور در جمع خبرنگاران افزود: در این باشگاه ورزشی ، بانوان دیابتی علاوه بر ورزش و آب درماني نسبت به آگاه سازی پیرامون اقدامات براي پيشگيري و كنترل ديابت آموزش های لازم را فرا می گیرند.

وی اضافه کرد: همچنین با تشکیل کلاس های تخصصی ، اکرم شریعتی کارشناس تغذیه ورزشی و از مدرسان آموزش دیابت در مورد روش صحيح تغذيه و رژیم غذایی مناسب بانوان دیابتی تدرس خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 40 بانوی دیابتی در این باشگاه تخصصی ثبت نام کرده اند و در مجموع هر یک از بانوان 18 دوره آموزشی را در پنج سطح متناسب با نیازهای آموزشی فرا می گیرند.

حبیبی پور هدف از تشکیل این باشگاه تخصصی را خدمات رسانی مطلوب به بانوان دیابتی، تشویق و ترغیب آنها به ورزش، ایجاد محیطی پرنشاط برای بانوان و آگاه سازی آنها پیرامون ابعاد مختلف دیابت در راستای روش های پیشگیری در خانواده عنوان کرد.

مدیرعامل انجمن دیابت نوید سلامت پورسینا همدان نیز در این باره گفت: باتوجه به امکانات مدرن، سوابق مدیریتی ارزنده و نیز بهره مندی از مربیان باتجربه مجموعه باشگاه های ستارگان همدان، نسبت به همکاری در این زمینه اقدام کردیم.

صغری کوثری فرد افزود: از آنجا که چربی سوزی و ورزش در آب از جمله ورزش های هوازی مفید جهت کنترل دیابت به شمار می رود، تشکیل باشگاه تخصصی در این زمینه ضروری بود.

وی بیان کرد: امیدواریم با راه اندازی این باشگاه تخصصی، گام ارزشمندی برای بهبودی بانوان دیابتی داشته باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن