Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی همدان میزبان سمینار کشوری "پیلاتس برای همه" شد

همدان میزبان سمینار کشوری "پیلاتس برای همه" شد

نخستین سمینار "پیلاتس برای همه" به میزبانی شهر همدان برگزار می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، رئیس کمیته پیلاتس استان همدان گفت: این سمینار برای نخستین بار در کشور و با حضور ایمان متقیان نژاد رئیس کمیته  پیلاتس غرب آسیا و جمهوری اسلامی ایران و نیز دستیار ویژه و مشاور عالی سرپرست امور دولت در نهاد ریاست جمهوری، دوشنبه 20 شهریورماه در همدان برگزار خواهد شد.

میثم خلجی افزود: در این سمینار قرار است از کتاب های تخصصی در حوزه ورزش پیلاتس رونمایی شود.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین در راستای تحقق اهداف عالی  فدراسیون محترم ورزش های همگانی و ترویج پیلاتس همگانی و قانونمند با همراهی و مساعدت های فدراسیون و انجمن پیلاتس خصوصا شخص ریاست انجمن آقای متقیان نژاد در خصوص هماهنگی و صدور مجوز  کارگاه ها و رویداد های ورزشی پیلاتس،  کمیته پیلاتس هیات ورزش های همگانی استان همدان در هفته آینده بطور همزمان چهار کارگاه پیلاتس افتتاح می شود.

خلجی افزود: آیین گشایش این کارگاه های تخصصی پیلاتس همزمان با برگزاری سمینار کشوری "پیلاتس برای همه" طی مراسمی ویژه انجام می شود.

وی یادآور شد: این کارگاه ها شامل کارگاه دو پیلاتس همدان، کارگاه دو پیلاتس ملایر،کارگاه یک پیلاتس همدان و کارگاه کش، رینگ  و توپ ویژه مربیان پیلاتس است که برای اولین بار در کشور با مدرس داخلی در همدان و با شرکت بیش از ۱۲۰ نفر از هنرجویان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته پیلاتس هیت ورزش های همگانی استان همدان ضمن تقدیر از مساعی  ریاست فدراسیون ورزش های همگانی و ریاست انجمن پیلاتس به زودی اخبار و گزارش آیین افتتاح همزمان این چهار کارگاه و سمینار پیلاتس برای همه را به اطلاع جامعه ورزش پیلاتس خواهد رساند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن