Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی نظارت دائمی ناظران شرعی در کشتارگاه‌های استان همدان

نظارت دائمی ناظران شرعی در کشتارگاه‌های استان همدان

مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از نظارت دائمی ناظران شرعی در کشتارگاه‌های استان خبر داد و گفت: در واحدهای فرآوری گوشت و محصولات گوشتی نیز ناظر پاره وقت شرعی حضور دارد.

به گزارش  "همدان نیوز"، حجت‌الاسلام امین رضایی در کارگروه کشاورزی استان، کشاورزان را جهادگران عرصه اقتصادی خواند و اظهار کرد: حضور جهادی جهادگران در دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب است، امروز نیز همکاران جهاد کشاورزی با روحیه جهادی امنیت غذایی را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه تلاش مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی اعم از همکار، کشاورز و تولیدکننده در سفره مردم مشهود است، افزود: با مدیریت خوب رئیس سازمان وفاق و همدلی بالایی بین بهره‌بردار و همکار برقرار است.

مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه به شماری از اقدامات این حوزه پرداخت و گفت: 10 کشتارگاه فعال استان با نظارت دائمی ناظران شرعی به ارائه خدمت می‌پردازند.

وی با اشاره به ذبح شرعی و حلال اضافه کرد: ذبح در کشتارگاه‌های طیور کاملا دستی بدون به‌کارگیری دستگاه با رعایت موازین شرعی انجام می‌شود.

رضایی تصریح کرد: در واحدهای فرآوری گوشت و محصولات گوشتی نیز ناظر پاره وقت شرعی حضور دارد از همین رو ذبح شرعی در همه واحدهای استان در دستور کار است.

وی در بخش دیگر از سخنانش به لزوم فرهنگسازی کاشت 12 میلیون اصله درخت در استان همدان اشاره کرد و افزود: این طرح در قالب نهضت مردمی دنبال می‌شود بنابراین فرهنگ‌سازی برای تحقق برش استانی این طرح از اولویت‌هاست.

مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تاکید کرد: طبق برنامه تا پایان سال سه میلیون اصله درخت در استان کاشته می‌شود که تحقق این مهم همراهی و مشارکت بسیج، دانش آموزان و دانشجویان را می‌طلبد.

وی با اشاره به اهمیت کاشت نهال به منظور فرصتی برای حفظ خاک گفت: کاشت یک میلیارد درخت در کشور با هدف صیانت از خاک با جدیت پیگیری می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن