Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی آزادی پزشک همدانی از زندان با فراخوان محسن چاووشی

آزادی پزشک همدانی از زندان با فراخوان محسن چاووشی

هزینه نهایی آزادی یکی از پزشکان نامی و خیر همدان که در زندان به سر می‌برد توسط محسن چاووشی؛ خواننده محبوب کشورمان و هوادارانش، ظرف چند ساعت تأمین شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، روز گذشته محسن چاووشی خواننده پاپ و محبوب کشور پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و خواستار کمک خیرین برای آزادی یک پزشک خیر در همدان شد.
گفتنی است برای آزادی این پزشک نامی، خیرین و تعدادی از پزشکان مبالغی جمع‌آوری کرده بودند و نیاز به ۱۰۰ میلیون تومان دیگر بود که در عرض چند ساعت با فراخوان چاووشی جمع‌آوری شد، این خواننده خیر با انتشار پست بعدی عنوان کرد که  «کمک‌های این دکتر خیر به نیازمندان به خودش برگشت و هیچ چیز در این دنیا بی‌جواب نخواهد بود».
گویا این پزشک خوشنام که در راه آزادی زندانی‌های دربند و نجات جان بیماران بی بضاعت جامعه فعالیت داشت، قبلا از محسن چاووشی، هموطنان نیکوکار و همکاران پزشک خود درخواست کمک کرده بود.
البته خیران و پزشکان دیگری نیز در مسیر کمک به آزادی این فرد تلاش‌های بسیاری کرده بودند که در نهایت با کمک چاووشی این اتفاق مبارک به بار نشست، او پیش از زندانی شدن فردی نیکوکار و عصای دست بیماران نیازمند بوده و حتی بر نگرفتن مبلغ ویزیت از بیماران نیازمند، هزینه داروهای آنها را نیز متقبل می‌شده است"./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن