Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پزشکان خارج از کشور به همدان تجهیزات اهدا کردند

پزشکان خارج از کشور به همدان تجهیزات اهدا کردند

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی همدان از اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌های همدان توسط پزشکان خارج از کشور خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر ابراهیم جلیلی از اهدای تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی استان توسط خیرین خارج از کشور خبر داد و اظهار کرد: دومین کمک‌های پزشکان خیر ایرانی ساکن در اروپا و امریکا به همدان انجام شد.
وی بیان کرد: تعدادی تجهیزات بیمارستانی مرتبط با درمان بیماران کرونایی توسط خیرین ایرانی خارج از کشور به منظور استفاده در بیمارستان‌های استان به دانشگاه علوم پزشکی همدان اهدا شد.
معاون درمان دانشگاه ضمن قدردانی از این اقدام نیک گفت: این خیرین با وجود سکونت در خارج از ایران به یاد هموطنان خود هستند و ما قدردان آنها هستیم.
وی بیان کرد: این دستگاه‌ها شامل پنج دستگاه CPAP، یک دستگاه سونوگرافی پرتابل، پنج دستگاه تب‌سنج  و سه عدد عینک طبی و یک عدد پالس اکسیمتری است که برای استفاده به بیمارستان‌های بعثت همدان و ولیعصر تویسرکان تحویل داده شد.
دکتر جلیلی ضمن اینکه از مردم خواست رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مورد توجه قرار دهند افزود: اصلی‌ترین راه پیشگیری از آلوده شدن به این ویروس کرونا استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است.
وی خاطرنشان کرد: اولین کمک خیرین خارج از کشور اردیبهشت ماه سال جاری بود که دو دستگاه الکتروشوک، چهار دستگاه ساکشن جراحی پرتابل و دو دستگاه مانیتورینگ رنگی علائم حیاتی تحویل بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن