Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ثبت بیش از 46 میلیون تردد در جاده‌های همدان

ثبت بیش از 46 میلیون تردد در جاده‌های همدان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت 46 میلیون و 900 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، صفر صادقی راد در گفتگویی به تعداد کل وسائل نقلیه عبوری در شبکه راه های استان اشاره کرد و افزود: تعداد دستگاه های ترددشمار فعال در استان 76 دستگاه است.

صادقی راد ادامه داد: پارسال نیز در سه ماهه نخست سال 41 میلیون تردد ثبت شده که این میزان در مدت مشابه امسال 12 درصد افزایش یافته است.

معاون حمل و نقل این اداره کل یادآور شد: پرترددترین محور، همدان - سه راهی بهار با تعداد 5 میلیون و 930 هزار تردد بوده است.

صادقی راد اظهار داشت: درصد تخلفات شامل سرعت، سبقت و فاصله غیرمجاز نسبت به کل تردد 9 درصد بوده است.

این مسئول اضافه کرد: سهم وسائل نقلیه سنگین از کل وسائل نقلیه عبوری نیز در این مدت 15 درصد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه به گزارش تردد ثبت شده توسط دوربین های ثبت تخلف سرعت در سطح محورهای مواصلاتی استان اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد وسائل نقلیه بررسی شده 27 میلیون و 173 هزارو 800 مورد بوده است.

صادقی راد، تردد ثبت شده توسط سامانه های توزین در حال حرکت wim را از دیگر اقدامات یاد شده در این مدت عنوان کرد و گفت: تعداد وسائل نقلیه بررسی شده در سامانه پاسگاه همدان قزوین 354 هزارو 540 و در سامانه پاسگاه همدان کرمانشاه 632 هزارو 100 بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن