Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی آگاهی عمومی مردم از حوزه استاندارد را افزایش دهیم

مدیرکل استاندارد استان همدان:
آگاهی عمومی مردم از حوزه استاندارد را افزایش دهیم

مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه باید آگاهی عمومی مردم از حوزه استاندارد بیشتر شود، این مهم را نیازمند تعامل بیشتر با صداوسیما دانست.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان همدان، محمد مددی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با بیان اینکه استاندارد و استانداردسازی کالاها را یکی از مولفه‎های عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: در همین راستا باید مردم را نسبت به استفاده از کالای استاندارد به ویژه کالاهای داخل ترغیب کنیم.

وی با بیان اینکه نقش صدا و سیما در این زمینه بسیار حائز اهمیت است، گفت: به طور حتم تعامل و همکاری دو مجموعه استاندارد و صدا و سیما زمینه ارائه خروجی مناسب و مثبت برای تولیدکنندگان استان در راستای معرفی ظرفیت‌ها را در بر خواهد داشت.

مدیرکل استاندارد استان همدان ادامه داد: توجه به این مهم از سوی دیگر باعث خواهد شد مردم استقبال و رغبت بیشتری به خرید تولیدات استان و کشور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه استقبال از تولیدات داخل باعث اشتغالزایی، رونق اقتصاد داخلی و کسب و کار خواهد شد، گفت: با توجه به ظرفیت‎ها و توانمندی‌های موجود، به دنبال این هستیم که آگاهی عمومی مردم از حوزه استاندارد بیشتر شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان نیز با بیان اینکه ترویج موضوعات استاندارد یکی از برنامه‎های این مرکز است؛ گفت: با وجود تنوعی که در برنامه‎های صدا و سیما وجود دارد؛ سهم بندی برای دستگاه های مختلف محدود خواهد بود اما بحث استانداردسازی و تبیین آن جزو اصول کاری مجموعه خواهد بود.

حسین میسر با بیان اینکه بستر جدیدی برای معرفی صنایع متوسط و کوچک که معمولاً بیشترین جامعه هدف استاندارد است را ایجاد کرده‌ایم، افزود: باید به نحو احسن از توانمندی‌های مستتر در صدا و سیما استفاده شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن