Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی بارش‌های پاییزی همدان شروع می‌شود

بارش‌های پاییزی همدان شروع می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از کاهش دما در هفته جاری و احتمال بارش باران در اواخر هفته خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، روح‌الله زاهدی اظهار کرد: پدیده کاهش دما در استان از امروز آغاز شده و انتظار داریم تا چهارشنبه این هفته کاهش ۵ درجه‌ای دما را داشته باشیم اما در پایان هفته مجدداً افزایش دما خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: برای امروز و فردا انتظار افزایش ابرناکی را به ویژه در مناطق شمالی استان داریم اما بارش باران را نخواهیم داشت.
زاهدی ادامه داد: در پایان هفته ابرناکی خوبی در آسمان استان خواهیم داشت و اگر الگوهای پیش‌بینی ما تغییر نکنند امکان بارش باران در مناطق شمالی استان وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: در این هفته وزش باد را در ساعات بعداز ظهر خواهیم داشت و به علت اینکه همدان از استان‌های مرتفع است، وزش باد با سرعت ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت جزء پدیده‌های غالب جوی در این استان است و پدیده خاصی نیست.
زاهدی در رابطه با تغییرات دما در همدان توضیح داد: طی ۲۴ ساعت گذشته تغییرات دما در همدان از ۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد بوده است.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان یادآور شد: شهرستان بهار با ۴ درجه سانتی گراد خنک‌ترین نقطه و نهاوند، اسدآباد و ملایر با ۳۲ درجه سانتی گراد گرم ترین شهرستان‌های استان بودند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن