Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی بارش 13 میلی‌متری باران در همدان

بارش 13 میلی‌متری باران در همدان

بر اساس آمار اداره کل هواشناسی استان همدان از ابتدای مهرماه سال جاری تا کنون 13 میلی‌متر بارش در همدان به ثبت رسیده است.

به گزارش "همدان نیوز"، آمار هواشناسی نشان می‌دهد که بیشترین میزان بارندگی ثبت شده از ابتدای سال زراعی جاری (ابتدای مهرماه) در اسدآباد به میزان 20 میلی‌متر بوده و کمترین میزان بارش نیز به کبودرآهنگ با 7.1 میلی‌متر اختصاص دارد.

میزان بارش در شهرستان ملایر 17.8 میلی متر، نهاوند 11.4 میلی متر، تویسرکان 9.8 میلی متر، رزن 10.9 میلی متر، بهار 10.1 میلی متر، فامنین 7.5 میلی متر و در ایستگاه های قهاوند هشت میلی متر و گل تپه 13.1 میلی متر بوده است.

همدان در 24 ساعت گذشته شاهد بارش هفت میلی متری باران بوده و بر اساس پیش بینی هواشناسی بارش رحمت الهی در همدان تا روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

آسمان همدان در روز چهارشنبه یکم آبان‌ماه نیمه ابری خواهد بود که در بعضی ساعات احتمال رگبار باران و رعدوبرق نیز وجود دارد؛ همچنین بیشینه دمای هوا فردا 16 درجه بالای صفر و کمینه دمای هوا نیز شش درجه بالای صفر خواهد بود.

بر اساس پیش‎بینی‌ها در روز پنج شنبه دوم آبان ماه نیز وضعیت جوی آسمان همدان همچنان نیمه ابری اعلام شده و حداکثر دمای هوا به 18 درجه بالای صفر و حداقل دمای هوا نیز به هفت درجه بالای صفر افزایش خواهد یافت.

جمعه سوم آبان ماه آسمان همدان نیمه‌ابری همراه با رگبار باران و رعد برق خواهد بود و حداکثر دمای هوا 17 درجه و حداقل دمای هوا نیز چهار درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن